کد مطلب: 

201817

اپراتور بازنده‌ی رقابت ترابردپذیری، اصل طرح را ناموفق خواند!

پس از آنکه طی هفته‌های اخیر شرکت ایرانسل به عنوان اپراتور بازنده‌ی رقابت ترابردپذیری شناخته شد و با ارائه آمارهای نادرست هم نتوانست افکار عمومی را توجیه کند تا بر شکست سنگین خود در طرح ملی ترابردپذیری سرپوش بگذارد، حال یک مدیر ارشد این اپراتور در نشستی خبری اصل طرح را زیر سوال برده است!
اپراتور بازنده‌ی رقابت ترابردپذیری، اصل طرح را ناموفق خواند!

به گزارش سیتنا، در مطلبی که خبرگزاری فارس از نشست خبری "باقر صمدی" مدیرکل فروش اپراتور دوم، منتشر کرده، این مدیر ایرانسل در پاسخ به سؤالی درباره میزان رضایت ایرانسل از نتیجه ترابرد پذیری (تغییر اپراتور موبایل با حفظ شماره)، گفته است: صرفه‌نظر از اینکه ایرانسل رضایت داشته یا خیر هدف‌مان این بود که جابه‌جایی مشترکان تسهیل شود.

وی اضافه کرده است: به نظر می‌رسد اصل پروژه نسبت به کشورهای دیگر مانند ترکیه خیلی موفق نبوده و دلایلی از جمله همکاری اپراتورها و پروسه‌های اعمال شده که شاید می‌توانست سهل‌تر باشد بر میزان موفقیت ترابرد پذیری تأثیرگذار بوده است.

گفتنی است؛ ایرانسل که علی رغم هزینه های تبلیغات میلیاردی بازنده میدان ترابردپذیری نام گرفته است و طی هفته‌های اخیر و با ارائه‌ی آمار نادرست هم نتوانست علت عدم موفقیت در جذب مشترکان سایر اپراتورها در ترابردپذیری را توجیه کند، حال اصل طرح را در مقایسه با کشوری همانند ترکیه ناموفق دانسته است؛ اگرچه آمار مجموع ترابردپذیری آنچنان که به نظر می‌رسید قابل توجه نیست که نیازمند بررسی دقیق کارشناسی است.

علی رغم آنکه مدیر ارشد ایرانسل عدم همکاری اپراتورها در اجرای این طرح را از جمله دلایل ناموفق بودن ترابردپذیری دانسته است، آمار رسمی نشان می‌دهد ایرانسل کارشکن‌ترین اپراتور در ترابردپذیری بوده است.

بر اساس نظرسنجی پیامکی شرکت پایا که در پایان پروسه ترابرد از مشترکینی که ترابرد موفق داشته اند انجام شده است، رضایت از کل فرایند ترابردپذیری این گونه بوده است که افراد ترابرد کرده 69 درصد از رایتل، 62 درصد از همراه اول و 61 درصد از ایرانسل رضایت داشته اند که نشان دهنده‌ی پایین‌ترین درصد رضایت مشترکان ترابرد کرده از ایرانسل است. در همین حال گزارش‌های دریافتی حاکی از عدم امکان ترابرد بخش زیادی از مشترکان ایرانسل به اپراتورهای دیگر بوده است.

نکته‌ی دیگر در سخنان این مدیر ارشد ایرانسل حاکی از نارضایتی در پیچیدگی پروسه‌ی ترابردپذیری است که به نظر می‌رسد در این خصوص مدیران ارشد رگولاتوری باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-01 21:51

دیدگاه‌ها

تصویر آرمین
کارشکن ترین و پرروترین اپراتور دنیا!!!!
ارسال شده توسط آرمین در 11 تير 96 - 20:56

افزودن دیدگاه جدید