کد مطلب: 

201691
مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه، خبر داد:

ارائه‌ی بسته‌های جدید اینترنتی رایتل با پایین‌ترین قیمت

مدیرعامل رایتل اعلام کرد: به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، بسته‌های جدید اینترنتی رایتل با پایین‌ترین قیمت معرفی شد.
ارائه‌ی بسته‌های جدید اینترنتی رایتل با پایین‌ترین قیمت

به گزارش سیتنا، سیدمجید صدری مدیرعامل رایتل اعلام کرد: در حال حاضر رایتل نسبت به کاهش چشمگیر قیمت بسته‌های اینترنتی خود اقدام کرده است و با توجه به تنوع بالای بسته‌های رایتل، مشترکین می‌توانند مطابق نیاز خود، هر یک از بسته‌های اینترنت را خریداری کرده و به میزان قابل توجهی در هزینه مصرفی اینترنت صرفه‌جویی کنند.

وی ادامه داد: کاهش قیمت و معرفی بسته‌های جدید با هدف استفاده از خدمات اینترنت همراه با قیمت به‌صرفه و افزایش سطح رضایتمندی مشترکین است و در این طرح علاوه بر کاهش قیمت چشمگیر ۲۱ بسته اینترنت جدید و متنوع برای مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری و دایمی، متناسب با نیاز ارتباطی این مشترکین به بسته‌های فعلی رایتل اضافه شده است.

به گفته وی، در حال حاضر تعداد بسته‌های اینترنت رایتل به عدد ۴۶ رسیده است و مشترکین می توانند از میان ۴۶ بسته موجود، بسته‌ای که مطابق یا نزدیک به نیازشان است را انتخاب کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: در به‌روزرسانی اخیر بسته‌های اینترنتی رایتل، بسته‌های مصرفی جدیدی نیز به طور ویژه برای مشترکین سیمکارت‌های دایمی در نظر گرفته شده است.

صدری در ادامه توضیحات خود گفت: ۲۱ بسته‌ مصرفی جدید در قالب بسته‌های مصرفی کوتاه مدت (۱۵روزه، ۷ روزه و یک روزه) و بسته‌های ماهانه با تعرفه استثنایی به نحوی طراحی شده است تا نیاز مشترکین را با هر بودجه و میزان مصرفی را پوشش دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-06-26 08:49

دیدگاه‌ها

تصویر آرمین
آفرین این کار خوبی بود،اما این بسته یکماهه چهار و نیم گیگ روی سایت فقط برای مشترکین دائمی هست!!! اون بسته یک گیگ 10 تومن ماهیانه هم که اضافه شده خیلی گرون هست! کاهش چشمگیری من ندیدم! فقط اون بسته سه گیگ 13500خوب بود
ارسال شده توسط آرمین در 05 تير 96 - 14:01

افزودن دیدگاه جدید