کد مطلب: 

201638

رایتل برنده‌ی رقابت ترابردپذیری با ایرانسل

از آنجا که ترابردپذیری شماره های تلفن همراه، به مشترکین اجازه می دهد که با حفظ شماره به صورت آزادانه و بر اساس تمامی شاخص های کیفیتی و قیمت محصولات و خدمات، اپراتور بهتر را انتخاب کنند؛ آمار ترابرد نشان می دهد که تعداد بیشتری از مشترکین ایرانسل با در نظر گرفتن تمامی شاخص های کیفیتی و قیمتی، رایتل را به اپراتور اصلی خود ترجیح داده اند.
رایتل برنده‌ی رقابت ترابردپذیری با ایرانسل

به گزارش سیتنا، به استناد جدیدترین جدول ترابرد بین اپراتورها تا تاریخ 96/03/29، تعداد 14608 مشترک از ایرانسل به سمت رایتل و تعداد 14368 مشترک هم از رایتل به سمت ایرانسل تغییر اپراتور داده اند که در نهایت می‌توان گفت که علی رغم کارشکنی‌های ایرانسل برای تایید ترابرد مشترکانش به سمت اپراتورهای دیگر، تراز ترابرد بین دو اپراتور دوم و سوم کشور، به نفع رایتل است.

در همین حال؛ بر اساس نظرسنجی پیامکی شرکت پایا که در پایان پروسه ترابرد از مشترکینی که ترابرد موفق داشته اند انجام شده است، رضایت از کل فرایند ترابردپذیری این گونه بوده است که افراد ترابرد کرده 69 درصد از رایتل، 62 درصد از همراه اول و 61 درصد از ایرانسل رضایت داشته اند که حاکی از بیشترین درصد رضایت مشترکان ترابرد کرده از رایتل است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-06-22 16:21

دیدگاه‌ها

تصویر آرمین
من هرکاری می کنم نمی تونم از ایرانسل به رایتل ترابرد کنم! ایرانسل مانع کار شده!!! آقا چی کنم! برای جیمیل سیتنا هم عکسش فرستادم دروغ نمی گم به مولا
ارسال شده توسط آرمین در 01 تير 96 - 16:32

افزودن دیدگاه جدید