کد مطلب: 

201617
در نامه‌ی ارسالی مجری فنی طرح ملی ترابردپذیری به سیتنا؛

آمار ارائه شده در جوابیه‌ی ایرانسل به سیتنا، مورد تایید مجری نمی‎باشد

پیرو انتشار جوابیه‌ی ایرانسل به سیتنا در خصوص بازنده‌ی بودن این اپراتور در ترابردپذیری و ارائه‌ی آمار نادرست و استناد خلاف واقع به آمار مجری فنی طرح ترابردپذیری برای توجیه دلیل شکست در این طرح، اگرچه سیتنا با انتشار خبری تحلیلی، آمار ارائه شده در جوابیه‌ی ایرانسل را خلاف واقع دانست، حال شرکت پایا (مجری فنی طرح ملی ترابردپذیری) نیز با ارسال نامه‌ای به سیتنا، تاکید کرده است که آمار ارائه شده توسط ایرانسل مورد تایید این شرکت نمی‌باشد.
آمار ارائه شده در جوابیه‌ای ایرانسل به سیتنا مورد تایید مجری نمی‎باشد

به گزارش سیتنا، پیرو انتشار خبری در سیتنا در تاریخ 96/03/21 با عنوان "ایرانسل همچنان بازنده‌ی رقابت ترابردپذیری است"، روابط عمومی ایرانسل در تاریخ  96/03/27 جوابیه‌ای در اختیار سیتنا قرار داد که با عنوان "پاسخ ایرانسل به علت پیشی گرفتن همراه اول در ترابردپذیری!" در سیتنا منتشر شد، ولی به جهت اختلاف آمار ارائه شده در جوابیه‌ی ایرانسل به سیتنا با آمار رسمی و مورد تایید، در تاریخ 96/03/29 و در پاسخ به جوابیه ایرانسل به سیتنا، خبری با عنوان "ایرانسل با ارائه‌ی آمار خلاف واقع، به دنبال توجیه شکست در ترابردپذیری است" انتشار یافت و آمار ارائه شده توسط ایرانسل به سیتنا مورد تردید قرار گرفت.

در همین راستا، رحیم موسوی نسب، معاونت اجرایی شرکت پایا (مجری فنی طرح ملی ترابردپذیری) نیز با ارسال نامه‌ای به سیتنا، تاکید کرده است که آمار ارائه شده در جوابیه‌ی ایرانسل به سیتنا مورد تایید نمی‌باشد.

متن نامه‌ی صنایع ارتباطی پایا به سیتنا به شرح ذیل است:

"مدیر مسئول محترم پایگاه اطلاع رسانی سیتنا
جناب آقای مسعود فاتح
با سلام؛
پیرو نامه شماره 96/2301-015/140 مورخ 96/3/27 شرکت ایرانسل به آن پایگاه اطلاع رسانی محترم در خصوص پاسخ به خبر منتشر شده در رابطه با رقابت ترابردپذیری، به استحضار می رساند آمار و ارقام منتشر شده از سوی شرکت ایرانسل که به استناد آمار ارائه شده از سوی این شرکت به آن پایگاه اطلاع رسانی محترم اعلام گردیده است، مورد تایید این شرکت نمی‌باشد.
لازم به ذکر است؛ این شرکت به عنوان مجری فنی طرح ملی ترابرپذیری شماره‌های تلفن همراه، هیچ گونه مسئولیتی جهت ارائه آمار شماره‌های ترابرد شده اپراتورهای کشور نداشته و تنها مرجع رسمی ارائه هرگونه آمار در رابطه با تعداد شماره‌های ترابرد شده هر اپراتور، صرفا سازمان محترم تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌باشد و هرگونه آمار ارائه شده از سوی شرکت‌ها و یا سازمان های دیگر معتبر نمی باشد.
مراتب را جهت استحضار و اقدام مقتضی جهت درج در پایگاه موفق و پرمخاطب سیتنا حضورتان به عرض می‌رساند".

تاکید می‌شود؛ سیتنا نیز در پاسخ به جوابیه‌ی ایرانسل به این پایگاه خبری (اینجا) اعلام کرده بود که "آمار ارائه شده توسط ایرانسل با آمار رسمی دریافتی سیتنا مغایرت داشته و آمار دریافتی از منابع حاکی از تایید اخبار انتشار یافته توسط سیتنا و خلاف واقع بودن آمار ارائه شده از سوی ایرانسل بوده است".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-06-21 14:31

دیدگاه‌ها

تصویر یاسمن محب علی
تازه ایرانسل که ادعاهای اینچنینی داره خودش جلوی ترابرد رو می گیره
ارسال شده توسط یاسمن محب علی در 01 تير 96 - 10:51
تصویر محمد حسین
اقا من چند بار می خواستم از ایرانسل به رایتل ترابرد کنم ولی اجازه نمی دن
ارسال شده توسط محمد حسین در 01 تير 96 - 13:50
تصویر آرمین
سلام سیتنا و آقای فاتح من هرکاری می کنم نمی تونم از ایرانسل به رایتل ترابرد کنم!!! پیام داد که درخواست شما توسط اپراتور فرستنده پذیرفته نشد!!! براتون عکسش جیمیل کردم ببینیدش حتما
ارسال شده توسط آرمین در 01 تير 96 - 11:41

افزودن دیدگاه جدید