کد مطلب: 

201595

خرید کارت شارژ توسط سارق اینترنتی

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت‌: فردی که اقدام به سرقت از حساب یکی از شهروندان به مبلغ 35 میلیون ریال نموده بود توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
خرید کارت شارژ توسط سارق اینترنتی

به گزارش سیتنا، سرهنگ مرتضوی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از حساب وی مبلغ 35 میلیون ریال به صورت اینترنتی سرقت گردیده موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان کرد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی در فضای مجازی متهم به هویت مجید.ز که از کارمندان شاکی می‌باشد شناسایی و دستگیر گردید.

سرهنگ مرتضوی گفت: متهم در مواجه با مدارک و اسناد پلیس فتا به بزه انتسابی اقرار و عنوان داشت پس از به دست آوردن اطلاعات بانکی رئیس خود در فرصتی مناسب اقدام به سرقت از حساب وی نموده و کلیه مبالغ سرقتی را صرف خرید کارت شارژ نمودم.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان افزود: یکی از عمده جرائمی که به پلیس فتا رجوع داده می‌شود سرقت از حساب می‌باشد و در اکثر موارد دلیل آن بی‌احتیاطی دارنده حساب و اعتماد بی‌جا به دیگران می‌باشد و اگر از اطلاعات بانکی خود به خوبی محافظت نمایید احتمال سرقت از حساب شما در فضای مجازی کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-06-19 19:13

افزودن دیدگاه جدید