کد مطلب: 

201551

دریافت خدمات درمانی از مراکز درمانی تامین اجتماعی با ارائه کدملی

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: با حذف دفترچه ها، بیمه شده یا مستمری بگیر پس از مراجعه به مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی، فقط با اعلام کد ملی شان می توانند از خدمات مراکز درمانی تامین اجتماعی بهره مند شوند.
دریافت خدمات درمانی از مراکز درمانی تامین اجتماعی با ارائه کدملی

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمد تقی خسروانی مقدم در جلسه روسای مراکز درمانی تابعه در شهرستان ورامین، اظهار داشت:  پروسه پذیرش و ویزیت بیماران در این طرح کاملاً الکترونیکی است و بیمه شدگان و مستمری بگیران می توانند بدون استفاده از دفترچه های درمانی خدمات را دریافت کنند.

دکتر خسروانی مقدم گفت: حذف دفترچه در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی کار ملی و کشوری است.

معاون اداره کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: قسمت اعظمی از خدمات حوزه درمان مستقیم این سازمان توسط استان تهران صورت می گیرد.

دکتر سید مجید صادقی راد با بیان اینکه دو اقدام بزرگ سازمان تامین اجتماعی حذف دفترچه و دیگری موضوع HIS در چهار ساله اخیر انجام شده است، خاطرنشان کرد: طرح اجرای HIS در سازمان تامین اجتماعی در  کوتاه ترین زمان ممکن در کل کشور اجرایی شد.

وی با اشاره به توسعه بخش آی تی در سازمان تامین اجتماعی گفت: در چهار سال گذشته تلاش شد تا عقب ماندگیهای چند ساله جبران شود.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی ١۵ خرداد ورامین نیز در این جلسه گفت: در سال ١٣٩۵ بحث هتلینگ در این  بیمارستان در اکثر محورها با مقیاس ٧٠ تا ٨٠ درصد انجام شد.

دکتر فتحی افزود: بحث ارتقاء تجهیزات پزشکی از سیاستهای کلی سازمان تامین اجتماعی است و این سازمان آن را در مراکز درمانی ملکی دنبال می کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-06-16 18:16

افزودن دیدگاه جدید