کد مطلب: 

201533

لغو هزینه‌ی رومینگ بین کشورهای عضو اتحادیه‌ی اروپا

از امروز پنجشنبه، ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد)، هزینه اضافی استفاده از رومینگ بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا لغو شده است. به این ترتیب، کاربران تلفن همراه در هر یک از این کشورها بدون پرداخت پول اضافی به امکانات یکسان در تمامی کشورهای عضو دسترسی دارند.
لغو هزینه‌ی رومینگ بین کشورهای عضو اتحادیه‌ی اروپا

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا به نقل از بی بی سی، با اجرایی شدن این تصمیم، اپراتورهای تلفن همراه در هر یک از کشورهای اتحادیه اروپا ملزم هستند همان امکانات رومینگ (فراگردی) را برای کاربران در داخل در نظر گرفته اند به همان شکل و با همان هزینه در سایر کشورهای عضو اتحادیه هم در اختیار آنان قرار دهند.

بر اساس این ترتیبات، شرایط استفاده از تلفن همراه برای تماس تلفنی، ارسال پیامک و دسترسی به اینترنت در کشور محل اقامت کاربران به همان شکل در تمامی محدوده اتحادیه اروپا در دسترس آنان قرار می‌گیرد.

شرایط جدید در مورد هر نوع توافق و قرارداد بین کاربر و شرکت ارائه دهنده خدمات، از جمله قرارداد ثابت یا پرداخت براساس میزان استفاده مصداق دارد.

این طرح برای کسانی پیش‌بینی شده که به صورت کوتاه مدت، چه برای تفریح و چه ماموریت‌های شغلی، از یک کشور عضو به کشورهای دیگر سفر می‌کنند و در طول سفر تلفن همراه خود را به کار می‌برند.

اگرچه بر اساس نتیجه همه‌پرسی خروج از اتحادیه اروپا، قرار است بریتانیا به زودی مذاکرات ترک عضویت اتحادیه را آغاز کند، اما از آنجا که این کشور هنوز عضو اتحادیه است، طرح یکسان سازی رومینگ شامل اپراتورهای تلفن همراه در این کشور نیز شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-06-15 11:02

افزودن دیدگاه جدید