کد مطلب: 

201509
در راستای رفع دغدغه‌ی مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی؛

وزیر ارتباطات: تلاش‌ها برای تکامل شبکه‌ی ملی اطلاعات افزایش می‌یابد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره بیانات اخیر مقام معظم رهبری با موضوع شبکه ملی اطلاعات، گفت: همواره رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای ما راهگشا بوده است و مصمم هستیم تلاش ها را برای تکامل شبکه ملی اطلاعات افزایش داده تا به آنچه ایشان به عنوان اهداف بلند ملی ترسیم کرده اند برسیم.
وزیر ارتباطات: تلاش‌ها برای تکامل شبکه‌ی ملی اطلاعات افزایش می‌یابد

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسوولان نظام و دغدغه ایشان در خصوص  فضای مجازی، گفت: با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت مولای متقیان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مردم عزیز کشورمان در شب‌های قدر، از بیانات مقام معظم رهبری استقبال می کنیم.

واعظی افزود: همواره رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب برای ما راهگشا بوده است و مصمم هستیم  تلاش ها را برای تکامل  شبکه ملی اطلاعات افزایش داده تا به آنچه ایشان به عنوان اهداف بلند ملی ترسیم کرده اند برسیم.

وی تاکید کرد: همه همکاران ما که در زیرساخت ها تلاش می کنند، آنهایی که در توسعه محتوی مسوولیت دارند و همه نهادهایی متعدد که سهمی در توسعه و سالم سازی شبکه ملی اطلاعات دارند در چارچوب شورای عالی فضای مجازی در این خصوص با همگرایی و هماهنگی و همدلی بیشتر، تلاش های خود را افزایش می دهیم.

واعظی گفت: در اولین جلسه شبکه ملی اطلاعات با توجه به دغدغه طرح شده تمام برنامه های اجرایی به منظور سرعت بخشی به توسعه همه جانبه شبکه ملی و رفع دغدغه های ایشان و با بهره گیری از تمام ظرفیت کشور ادامه خواهد یافت و انشاالله در فاز سوم شبکه ملی اطلاعات که تا پایان این دولت اجرا خواهد شد مسیر حرکت را با  تعامل بیشتر با  تمامی صاحبنظران تنظیم و با  تلاش بیشتر  اجرا خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: به ویژه در زمینه تولید محتوای سالم و تلاش برای ایجاد خدمات بومی و حمایت همه جانبه از تمامی نوآوران  محصولات و خدمات سخت افزاری نرم افزاری و محتوایی، فرمایش معظم له با همراهی همه نهاد ها همراه می شود و همدلانه و هماهنگ در جهت تکامل شبکه ملی اطلاعات گام برمی داریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  در پاسخ به این سؤال که نقطه کلیدی تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در فضای مجازی را چه می دانید؟ گفت: مسوولیت پذیری تمامی دستگاه ها و نهادها و نیز همه کاربران فضای مجازی نقطه کانونی توسعه فضای مجازی سالم است و البته تلاش ما در ایجاد زیرساخت اعتمادپذیر و ایمن و مسوولیت پذیر توسط همه دست اندرکاران در فضای مجازی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-06-13 22:36

افزودن دیدگاه جدید