کد مطلب: 

201106

برگزاری کارگاه اینترنت اشیاء با همکاری دانشکده‌ی پست و مخابرات و ITU در تیرماه

رییس اداره پژوهش دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات با اشاره به تجربیات موفق بین المللی از جمله عضویت این دانشکده در مراکز آموزشی و دانشگاهی اتحادیه جهانی مخابرات (ITU)، از پیگیری تشکیل گروه‌های مطالعاتی ITU و مشارکت در آنها خبر داد.
برگزاری کارگاه اینترنت اشیاء با همکاری دانشکده‌ی پست و مخابرات و ITU در تیرماه

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی دانشکده پست و مخابرات، مهندس حسن پاشایی با ابراز امیدواری نسبت به مشارکت فعال در این خصوص، افزود: به زودی با همکاری سایر دانشگاه ها و شرکت ها و سازمان های زیرمجموعه وزارت ارتباطات، از علاقه مندان جهت عضویت در این گروه ها دعوت به عمل خواهیم آورد.

پاشایی با تاکید بر سطح مناسب همکاری با اتحادیه جهانی مخابرات، اظهار داشت: همکاری خوبی با اتحادیه جهانی مخابرات (ITU)، در زمینه برگزاری کارگاه های آموزشی منطقه آسیا اقیانوسیه داریم.

وی ادامه داد: در همین راستا، کارگاه اینترنت اشیاء را از تاریخ 17 تا 20 تیرماه سال جاری با همکاری این اتحادیه و حضور مدرسین بین المللی و رییس گروه مطالعاتی اینترنت اشیاء و شهرهای هوشمند ITU برگزار می کنیم.

رییس اداره پژوهش دانشکده پست ومخابرات، در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر توانمندسازی دانشجویان به عنوان یکی از اهداف دانشکده، گفت: با توجه به نیاز بازار به نیروی کار ماهر و فاصله آموزش های سنتی با تامین مهارت های لازم بازار کار، در نظر داریم با ارایه آموزش های مکمل این خلاء را پر کنیم.

وی بحث کارآموزی فارغ التحصیلان بعد از فراغت از تحصیل را موضوع روز دولت و از برنامه های این دانشکده عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: از دو سال پیش موضوع توسعه مهارت های فارغ التحصیلان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات که به بحث اشتغال نیز کمک می کند، در دانشکده آغاز شده و آمادگی اجرای آن به صورت پایلوت را بنا بر سیاست های کلان دولت در حوزه فناوری اطلاعات را داریم.

پاشایی در ادامه از علاقه مندی این دانشکده به انجام پروژه های نیازسنجی آموزشی زیرمجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اپراتورها و شرکت های بخش خصوصی خبر داد و افزود: توسعه روابط صنعت و دانشگاه از دیگر موارد جدی مد نظر این دانشکده است.

وی تصریح کرد: برنامه هایی در زمینه توسعه همکاری های مشترک با شرکت های دانش بنیان و نیز ایجاد شرکت های دانش بنیان توسط اعضای هیات علمی داریم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-29 22:17

افزودن دیدگاه جدید