کد مطلب: 

200958

دستگیری شکارچی تصاویر دختران جوان در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان سمنان از شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت دختر جوان در فضای مجازی خبر داد،که متهم با سوء استفاده از تصاویر خصوصی شاکیه اقدام به ایجاد پروفایل‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی می‌نمود.
دستگیری شکارچی تصاویر دختران جوان در فضای مجازی

به گزارش سیتنا، سرهنگ صادقی کاشان در این باره اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع انتشار تصاویر خصوصی و هتک حیثیت اقدامات اولیه توسط کارشناسان این پلیس در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اظهارات شاکیه و مستندات و ادله‌های جمع آوری گردیده مشخص گردید متهم یا متهمین با هویت ناشناس و با استفاده از ترفند و شگردهای خاص اقدام به برقراری ارتباط با شاکیه نموده و در نهایت اقدام به سرقت هویت و تصاویر خصوصی وی نموده‌اند‌.

این مقام انتظامی ادامه داد: طی پیگیری‌های به عمل آمده مشخص گردید متهم با مطالب و اطلاعات سرقتی اقدام به ایجاد پروفایل جعلی در یکی از شبکه‌های پیام رسان‌ نموده است و با درج مطالب غیر اخلاقی سعی در افزایش بازدید از پروفایل مزبور را می‌نمود .

سرهنگ صادقی، گفت: با اقدامات فنی و ادله‌های جمع‌آوری گردیده متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر گردید. متهم با مواجهه شدن با مستندات جمع آوری گردیده صراحتا به بزه ارتکابی خود اعتراف نمود.

رئیس پلیس فتا استان سمنان در پایان بیان کرد: کاربران فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی به هیچ عنوان اطلاعات مهم و شخصی خود اعم از عکس، فیلم‌، شماره حساب و ... را به اشتراک نگذارند و به هیچ عنوان به افراد غریبه در این فضا اعتماد نکرده و بر روی لینک‌های ارسالی توسط افراد ناشناس کلیک نکنند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را سریعا از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-26 18:48

افزودن دیدگاه جدید