کد مطلب: 

200918
دکتر واعظی در جلسه‌ی شورای معاونان وزارت ارتباطات:

مدیران بعدی دنباله‌روی برنامه‌ی مدیران دولت یازدهم باشند

وزیر ارتباطات در جلسه شورای معاونان وزارت متبوعش، بر ضرورت اهتمام بیشتر در انجام پروژه‌ها و ایجاد تعهد برای افزایش فرصت های اشتغال تاکید کرد و افزود: مساله اشتغال، توسعه، خدمت رسانی به مردم، بومی سازی و پژوهش حایز اهمیت است.
مدیران بعدی دنباله‌روی برنامه‌ی مدیران دولت یازدهم باشند

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی در جلسه شورای معاونان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهارکرد: نباید انتخابات کوچکترین تاثیری در رویه حرکت ما بگذارد و لازم است پروژه‌ها را پیگیری کنیم و تا مرداد ماه پرونده بعضی از پروژه‌ها بسته شود.

واعظی با بیان اینکه مساله اشتغال در حوزه ICT بسیار حایز اهمیت است، ادامه داد: اگر امسال در زمینه اشتغال خوب کار کنیم، به دستور مقام معظم رهبری پاسخ عملی داده‌ایم که این موضوع اعتقاد همگانی است.

وی یادآور شد: این فکر باید طوری در وزارت نهادینه شود که وقتی افراد جدیدی وارد شوند دنباله رو و ادامه دهنده آن باشند؛ پس مساله اشتغال ، توسعه، خدمت رسانی به مردم ، بومی سازی و پژوهش حایز اهمیت است لذا باید این پروژه‌ها با جدیت پیگیری ‌شوند.

وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی در معاونت های وزارت ارتباطات برای آینده و تعیین تکلیف برای پروژه هایی که باید انجام شوند، افزود: آنچه برنامه ششم تکلیف کرده و آنچه که از بخش‌ها جمع آوری شده مورد قبول است و می‌خواهیم این برنامه‌ها را عملیاتی کنیم.

واعظی با تاکید بر اینکه امروز دیگر کسی نیست که بر اهمیت فضای مجازی در افزایش آگاهی مردم واقف نباشد، افزود: لازم است سرعت توسعه زیرساخت های ارتباطی به هیچ وجه کم نشود و با همان جدیت و تلاش گذشته، در توسعه خدمات و ارائه سرویس‌های بهتر و با کیفیت تر به مردم تلاش شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-25 10:58

دیدگاه‌ها

تصویر سعید
در این سی و اندی سال شاهد بوده ایم که وزیر ارتباطات اصلی اشخاصی مانند ن. ج. بوده اند و وزرای تعیین شده فقط یک کار نمایشی انجام می داده اند
ارسال شده توسط سعید در 09 خرداد 96 - 08:05

افزودن دیدگاه جدید