کد مطلب: 

200890

مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی

مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی را 31 خرداد ماه جاری عنوان و توصیه کرد: مودیان مالیاتی در زمان باقی مانده اظهارنامه مالیاتی خود را تسلیم کنند.
مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی

به گزارش سیتنا، کوروش بیگدلی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اصلاح قانون مالیات های مستقیم، در اصلاحیه اخیر زمان ارائه اظهارنامه مشاغل از پایان تیرماه به خردادماه موکول شده است.

به گفته وی، مودیان مالیاتی مشاغل حقیقی برای بهره مندی از ماده 101 قانون مالیات های مستقیم، تا پایان ماه جاری اظهار نامه های مالیاتی خود را ارائه دهند.

بیگدلی تصریح کرد: پایان تیرماه نیز آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی است.

وی با تاکید بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و اشتغال گفت: چالش مهم و اساسی در اقتصاد مقاومتی تامین درآمدهای و منابع مالی است که درآمدهای مالیاتی به عنوان یکی از پایدارترین منابع درآمدی مطرح هستند.

بیگدلی ادامه داد: جلوگیری از فرار مالیاتی، شناسایی مودیان و منابع جدید، استفاده از طرح ها و برنامه های نوین از مهم ترین برنامه های این اداره کل در سال جاری است.

وی با بیان اینکه بهره مندی از هرگونه تسهیلات برای مودیان مالیاتی منوط به ارائه اظهار نامه در موعد مقرر است، گفت: فعالان اقتصادی با هدف بهره مندی از مشوق های قانونی نرخ صفر و هرگونه معافیت باید اظهار نامه های مالیاتی خود را در موعد مقرر تسلیم کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-24 12:57

افزودن دیدگاه جدید