کد مطلب: 

200871

تغییر رویه‌ی پاسخگویی به مشتریان در شرکت مخابرات ایران

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران از تشکیل کمیته عالی صدای مشتری با هدف حفظ مشتری فعلی و جذب مشتریان جدیدتر خبر داد و گفت: این کمیته رویه پاسخگویی به مشتریان را تغییر می دهد.
تغییر رویه‌ی پاسخگویی به مشتریان در شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا، دکتر زارعیان، در نشست هم اندیشی حوزه تجاری برای تحقق برنامه سال 96 شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: برای رضایت مشتریان باید تغییر رویه ها به سرعت صورت گیرد تا پاسخگوی تحقق برنامه سال جاری شرکت باشیم.

وی افزود: امروز دوران رقابت شرکت های بزرگ با بزرگ به پایان رسیده و  شاهد دوره رقابت شرکت های بزرگ با کوچک هستیم. شرکت های کوچک با تغییر رویه و فرایند ساده تر، بدون سرمایه گذاری کلان، چابک تر و موفق تر هستند.

دکتر زارعیان تاکید کرد: در دنیای فناوری رقابتی امروز، سازمانی موفق تر است که ارتباط بهتر، ساده تر و خدمات پس از فروش مناسب تری داشته باشد.

وی با اشاره به تغییر ساختاربرای حفظ  مشتری اظهارداشت: امروز شرکت مخابرات ایران باید به دنبال تغییر رویه به خصوص در خدمات پس از فروش باشد تا ضمن حفظ مشتری فعلی، مشتریان جدید را نیز جذب کند.

معاون مشتریان شرکت مخابرات با تاکید بر چابک سازی حوزه های مختلف شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: نیازمند بازنگری در فرآیندها بر اساس خواست و رفتار مشتری هستیم. باید با هدف سرعت و سهولت در جذب و حفظ مشتریان با کمک فناوری از گسترش بی رویه بدنه شرکت پرهیز کنیم.

وی گفت: فرایندها و رویه های ٢٠ سال گذشته پاسخ گوی نیاز امروز ما نیست و باید با نگاه به مشتری نوسازی شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-23 14:12

افزودن دیدگاه جدید