کد مطلب: 

200773

وزیر ارتباطات: برای برگزاری انتخابات الکترونیکی کاملا آماده بودیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص برگزاری انتخابات الکترونیکی، گفت: ما کاملا اماده بودیم که انتخابات الکترونیکی برگزار شود، لذا ما تصمیم گیرنده نیستیم و می‌توانیم تنها بستر را برای این امر فراهم کنیم.
وزیر ارتباطات: برای برگزاری انتخابات الکترونیکی کاملا آماده بودیم

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمود واعظی که در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت،
در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش های ارسالی از سطح کشور ، مشارکت مردم در انتخابات را فوق العاده بیان کرد و گفت: باید به سهم خودم از مردم عزیز تشکر و قدردانی کنم که به ندای رهبرشان لبیک گفتند و آمدند که حماسه دیگری را بیافرینند.

وی تصریح کرد: قطعا این حضور گسترده باعث می شود دشمنان خارج از کشور و آمریکا و دیگران از توطئه هایی که علیه این ملت بزرگ طراحی کرده بودند ناامید شوند و باعث اقتدار و عزت ایران در عرصه بین الملل و منطقه می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه افزود: در داخل کشور هم باعث ایجاد یک انسجام و وحدت ملی می شود و  قطعا از دیروز صبح رقابت های انتخابی تمام شده و از فردا بعد از رای گیری، رفاقت شروع می شود.

وی افزود: هر کسی که رییس جمهور شود، خودش و دولت وی متعلق به همه و صد درصد ملت ایران است و باید از همه مردم به عنوان حامی بزرگ خود، حمایت بطلبد و کار کند و از سوی دیگر همه گروه های سیاسی هم باید کار کنند.

دکتر واعظی با اشاره به اینکه باید برای ساختن کشور دست به دست هم دهیم، تاکید کرد: ما همه باید به کاندید مورد نظر که منتخب مردم شود کمک کنیم تا قول های خود را عمل کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در پاسخ به سوال باشگاه خبرنکاران جوان در خصوص برگزاری انتخابات الکترونیکی، گفت: ما کاملا اماده بودیم که انتخابات الکترونیکی برگزار شود، لذا ما تصمیم گیرنده نیستیم و می‌توانیم تنها بستر را برای این امر فراهم کنیم.
 
وی با بیان اینکه شورای نگهبان و وزارت کشور باید درباره موضوع مذکور تصمیم گیری کنند، افزود: این در حالی که این ارگان‌ها تصمیم گرفتند که بخشی از حوزه‌ها در انتخابات شورای شهر در برخی نقاط الکترونیکی برگزار و همچنین در ارتباط با ریاست جمهوری هم احراز هویت و ارای شمارش و تجمیع ان به صورت الکترونیکی برگزار شود.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: معتقدم اگر روزی انتخابات در کشور کاملا به صورت الکترونیکی برگزار شود این امر می‌تواند سرعت شمارش ارا را بالا ببرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-19 17:58

افزودن دیدگاه جدید