کد مطلب: 

200752
واعظی در جلسه کمیته فنی پشتیبانی انتخابات در حوزه ارتباطات:

در آستانه انتخابات کمترین اختلال در فضای ارتباطی کشور وجود ندارد

در جلسه کمیته فنی پشتیبانی انتخابات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات که با حضور دکتر محمود واعظی برگزار شد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: کمیته های فناوری و امنیتی بایستی 24 ساعته فعال باشند و هماهنگی لازم را با هم داشته باشند و هر گونه اختلال فنی باید به سرعت اطلاع رسانی و رفع شود.
در آستانه انتخابات کمترین اختلال در فضای ارتباطی کشور وجود ندارد

به گزارش سیتنا، در ابتدای این جلسه که صبح امروز (پنج شنبه) برگزار شد، سازمان فناوری اطلاعات و اپراتورها، گزارشات خود را در خصوص اقدامات صورت پذیرفته برای برگزاری انتخابات ارائه کردند.

در ادامه، دکتر واعظی نیز با اشاره به نقش فضای مجازی در افزایش آگاهی مردم و سلایق مختلف گفت: فعالیت شبکه های اجتماعی با مدیریت هیجانات مردمی، امنیت اجتماعی را افزایش داده است.

وی ادامه داد: صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی کاندیداها و افزایش دسترسی عمومی به تبلیغات از مزایا و فرصتهای فضای مجازی در انتخابات بوده است.

واعظی اظهار کرد: از افتخارات ما این است که در آستانه انتخابات کمترین اختلال در فضای ارتباطی کشور وجود ندارد.

واعظی با توجه به بد اخلاقی های انتخاباتی، گفت: در روزهای اخیر برخی مباحث غیر واقعی در خصوص محدودیت دسترسی به صفحات یا شبکه ها مطرح شده است؛ در حالی که تلاش ها همواره بر رعایت عدالت دسترسی برای همه کاندیداها و رعایت امانت مردم بوده است.

وی اظهار کرد: ما تلاش کردیم برای مخالفین دولت هم امین باشیم.

واعظی با اشاره به لزوم حفظ امنیت شبکه ارتباطی کشور، ادامه داد: کمیته های فناوری و امنیتی بایستی 24 ساعته فعال باشند و هماهنگی لازم را با هم داشته باشند و هر گونه اختلال فنی و یا مشکلی به سرعت باید اطلاع رسانی و رفع شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-18 18:01

افزودن دیدگاه جدید