کد مطلب: 

200659

اجرایی شدن برنامه های عملیاتی خوشه اقتصادی جویشگر بومی

بازدید از طرح جویشگر پارسی جو در شهر یزد توسط مجری طرح جویشگر بومی و تعدادی از کارشناسان انجام شد.
اجرایی شدن برنامه های عملیاتی خوشه اقتصادی جویشگر بومی

به گزارش سیتنا، دکتر علیرضا یاری، مجری طرح جویشگر بومی به همراه تعدای از کارشناسان طرح از جویشگر پارسی ­جو در شهر یزد بازدید کرد.

بنا بر این گزارش، در این بازدید که با هدف بررسی تجاری سازی جویشگر­های بومی انجام شد، مدیران جویشگر پارسی جو گزارش کاملی از اقدامات انجام شده و فعالیت های صورت گرفته در این خصوص برای تیم بازدید کننده ارائه کردند.

مجری طرح جویشگر بومی، در این بازدید در خصوص برنامه های طرح در خصوص تجاری سازی شامل حمایت از توسعه سکوهای خدمات، حمایت از ایجاد همکاری و اتحادهای کسب و کاری در حوزه خدمات جویشگر و همچنین مدل خوشه اقتصادی طرح جویشگر توضیح داد.

وی در ادامه تاکید کرد: فعالیت­ های مرتبط با خوشه اقتصادی جویشگر بومی به زودی شروع می شود که در آن دولت سعی می کند نقش تسهیلگر از بابت ایجاد فرصت های مشترک برای اعضای خوشه را داشته باشد.

در جریان این بازدید مجری طرح جویشگر بومی و کارشناسان از قسمت های اجرایی جویشگر بومی پارسی جو بازدید کردند و در جریان اقدامات اجرایی این جویشگر توسط مدیران آن قرار گرفتند که مهمترین بخش های آن شامل بخش کلاستر، رتبه بندی، پردازش پرس و جو، سیستم، نقشه و بخش رابط کاربری بود.

در بخش کلاستر موضوع شناسایی، خزش و نمایه گذاری که مبتنی بر سکوهای توزیع شده هستند صورت می گیرد. در بخش رتبه بندی موضوع  اولویت دهی به اسناد وب انجام می شود. در بخش پردازش پرس و جو، موضوع پردازش زبان طبیعی به منظور بسط و بهبود پرسش و جو برای بالا بردن دقت پاسخ­ها صورت می­ گیرد و در بخش سیستم نیز کلیه منابع انسانی و تجهیزات مدیریت و سامان­دهی می گردد.

طبق بازدیدی که به­ عمل آمد کلیه فعالیت های شرکت از طریق روش اسکرام مدیریت و برنامه ریزی می­ شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-13 13:48

افزودن دیدگاه جدید