کد مطلب: 

200354

"رایتل" موفق ترین اپراتور تلفن همراه در توسعه اپراتورهای مجازی

در سال گذشته قرارداد "رایتل" با پنج دارنده پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه مشتمل بر شرکت های کیش سل پارس، توسعه ارتباطات همراه شاتل، داده گستر عصرنوین، آریان همراه و توسعه ارتباطات فناوری نوین همراه منعقد شد و اپراتور سوم تلفن همراه به عنوان موفق ترین اپراتور سال 95 در همکاری با اپراتورهای مجازی شناخته شد.
"رایتل" موفق ترین اپراتور تلفن همراه در توسعه اپراتورهای مجازی

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل رایتل در مراسم افتتاح پروژه های رایتل به مناسبت دهه مبارک فجر، با اشاره به سهم این اپراتور در سال اول قرارداد با MVNOها، گفت: سهم ما در سال اول 1403 ترابایت ترافیک دیتای ما از آنها خواهد بود و همچنین 159 میلیون پیامک و 286 میلیون دقیقه ترافیک خدمات صوتی خواهد بود.

مدیرعامل رایتل در عین حال با اشاره به بحث اپراتورهای مجازی، اظهار کرد: این فرصت خوبی برای رایتل بود و مفتخریم بین سه اپراتور دیگر توانستیم بیشترین قرارداد را در این زمینه منعقد کنیم و در حال حاضر با پنج شرکت کیش سل پارس، توسعه ارتباطات همراه شاتل، داده گستر عصرنوین، آریان همراه و توسعه ارتباطات فناوری نوین همراه قرارداد بستیم.

دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این مراسم با اظهار خشنودی از قرارداد رایتل با اپراتورهای مجازی، با اشاره به اینکه تنگ نظری ها باعث موفقیت ما نمی شود، از رایتل به عنوان اپراتور سوم تلفن همراه به عنوان نخستین اپراتور فعال در همکاری با اپراتورهای مجازی قدردانی کرد.
 
وی با رد این دیدگاه که اگر همه سر یک سفره بنشینیم منافع کمتری دریافت می کنیم و باید همه چیز در اختیار و انحصار ما باشد، تصریح کرد: قرارداد رایتل با دارنده پنج پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه یکی از اقداماتی است که علاوه بر رونق کسب و کار باعث ایجاد کار در جامعه می شود.
 
بدین ترتیب؛ اپراتورهای مجازی تلفن همراه طی همکاری با رایتل در سال گذشته وارد فاز اجرایی شدند تا علاوه بر گسترش خدمات ICT در کشور، شاهد رونق کسب و کار و اشتغال بیشتری باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-04 19:01

افزودن دیدگاه جدید