کد مطلب: 

200268
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با سیتنا، تاکید کرد:

صرفه جویی در سرمایه گذاری و هزینه جاری با ادغام شرکت های مخابرات استانی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: با ادغام شرکت های مخابرات استانی توانستیم فرایندهایمان را یکپارچه کنیم و از منابع مختلف در کل کشور بهره بریم و بتوانیم سرویس یکپارچه به مردم ارائه دهیم؛ به عبارتی یک مشتری در هر نقطه از کشور بتواند با یک استاندارد، با یک کیفیت و با یک قابلیت، سرویس خود را دریافت کند.
صرفه جویی در سرمایه گذاری و هزینه جاری با ادغام شرکت های مخابرات استانی

دکتر رسول سرائیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون منافع ادغام شرکت های مخابرات استانی، گفت: آنچه که به عنوان ادغام انجام شد یکپارچگی بود که در حوزه تلفن ثابت اتفاق افتاد و مهمترین منافعی که ایجاد شد این است که ما توانستیم با استفاده از فناوری اطلاعات و سیستم های IT، کل سیستم های CRM، OSS و Biling را یکپارچه کنیم و از مزایای یکپارچگی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا ما توانستیم فرایندهایمان را یکپارچه کنیم و از منابع مختلف در کل کشور بهره بریم و بتوانیم سرویس یکپارچه به مردم ارائه دهیم؛ به عبارتی یک مشتری در هر نقطه از کشور بتواند با یک استاندارد، با یک کیفیت و با یک قابلیت، سرویس خود را دریافت کند و در همه جای دنیا هم به همین صورت است.

سرائیان خاطرنشان کرد: این به شدت موجب صرفه جویی در سرمایه گذاری و صرفه جویی در هزینه جاری خواهد شد. به دلیل اینکه این سرویس ها پراکنده بود و در 30 نقطه توزیع شده بود اما در حال حاضر این خدمات یکپارچه شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ادامه داد: از منظر اقتصادی هم عرض کردم که این ادغام، هم در سرمایه گذاری و هم در بعد هزینه به شدت موجب صرفه جویی شده است.

سرائیان در پایان تاکید کرد: ما از مهر ماه سال گذشته، ادغام را انجام دادیم و تا الان هم نتیجه خوبی داشته ایم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-29 13:30

افزودن دیدگاه جدید