کد مطلب: 

200220

قابل توجه کسانی که با اینترنت میانه خوبی ندارند

نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بر اهمیت نقش فناوری اطلاعات در ایجاد اشتغال تاکید کرد و گفت: برای سرمایه گذاری پایدار، به فناوری نیاز داریم.
قابل توجه کسانی که با اینترنت میانه خوبی ندارند

به گزارش سیتنا، حسن روحانی رییس جمهور دولت یازدهم و نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری  در برنامه رادیویی «بی واسطه با ایران» درباره برنامه های خود با مردم سخن گفت.

وی به اهمیت اشتغال در دولت دوازدهم اشاره کرد و افزود: دومین مساله در ایجاد اشتغال، فناوری است.

روحانی سرمایه گذاری پایدار را برای ایجاد اشتغال مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: برای سرمایه گذاری  پایدار به فناوری نیازداریم.

نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان این که در دولت یازدهم مجوز 3 هزار شرکت دانش بنیان  صادر و از بسیاری از آنها حمایت شده است، افزود: برای این که مردم بدانند نقش این شرکتها چقدر حایز اهمیت است باید بگویم درآمد این شرکتها در سال گذشته 30 هزار میلیارد تومان بوده است و این بدان معنا است که با شرکتهای دانش بنیان و فناوری می توانیم  اشتغال ایجاد کنیم.

رییس جمهور دولت یازدهم تاکید کرد: آنهایی که با اینترنت و شبکه های اجتماعی میانه خوبی ندارند بدانند در سال گذشته 100 هزار شغل از طریق فناوری اطلاعات، ایجاد شد.

وی ادامه داد: برخی روستاییان از طریق شبکه های اجتماعی توانستند گردشکران خارجی را برای روستای خود جذب کنند. برخی روستاییان با اینترنت صنایع دستی خود را صادر می کنند و می فروشند و 27 هزار روستا دراین دولت به اینترنت تجهیز شدند.

روحانی شرط اشتغال را فناوری و مدیریت خواند و گفت: باید سعی کنیم شرایطی را فراهم کنیم که مردم قدرت خرید داشته باشند و بازار صادرات برای خودمان در دنیا اخذ کنیم که بدین منظور نیازمند تعامل با دنیا هستیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-28 12:53

افزودن دیدگاه جدید