کد مطلب: 

200129

پیش‌فروش LG G6، گوشی پرچم‌دار ال‌جی آغاز شد

بعد از رونمایی و عرضه جهانی گوشی G6، هم اکنون مصرف‌کنندگان ایرانی می‌توانند این گوشی‌ را با شرایط ویژه پیش‌خرید کنند.
پیش‌فروش LG G6، گوشی پرچم‌دار ال‌جی آغاز شد

به گزارش سیتنا، پیش‌خرید گوشی G6 از هم اکنون در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا آغازشده و خریداران می‌توانند با پیش‌خرید آن از هدایایی ویژه بهره‌مند شوند.

این هدایا در دو پکیج مختلف عرضه می‌شوند. در یک پکیج محافظ صفحه‌نمایش، هدست استریو بی‌سیم 1100 ال‌جی ، کارت حافظه جانبی 64 گیگابایت و کاور هوشمند به‌عنوان هدیه در نظر گرفته‌شده است و در پکیج دیگر که هزینه کمتری دارد، کارت حافظه جانبی 64 گیگابایت و کاور هوشمند تقدیم خریداران می‌شود.

لازم به ذکر است که گوشی ال‌جی G6 بازخوردهای بسیار مثبتی در کنگره جهانی موبایل امسال دریافت کرد و توانست 36 جایزه مهم را از رسانه‌های مختلف دریافت کند. گوشی G6 با طراحی خاصش نیاز روزمره کاربران را در نظر گرفته است.

این گوشی با صفحه‌نمایش 5.7 اینچ در بدنه کوچک 5.2 اینچی، با کمترین میزان حاشیه و بدون کوچک شدن اندازه صفحه‌نمایش، برای کاربری با یک‌دست بسیار مناسب است.

نمایشگر FullVision شگفت‌انگیز در این محصول از فناوری Dolby Vision و HDR10 پشتیبانی می‌کند و با بیشتر محتوای HDR گوشی‌های هوشمند کنونی سازگاری دارد.

نسبت تصویر منحصربه‌فرد ۱۸:۹ در نمایشگر FullVision به نمایشگر امکان می‌دهد تا به دو مربع یکسان تقسیم شود و برای انجام چند کار باهم با کمک تجربه کاربری دوربین G6 ایده آل باشد. این تجربه کاربری مختص کاربران رسانه‌های اجتماعی ایجادشده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-27 22:40

افزودن دیدگاه جدید