کد مطلب: 

200115

دیدگاه های حجت‌الاسلام رئیسی پیرامون فضای مجازی

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: بسیاری از کشورها اقدامات زیادی برای ایجاد اشتغال در فضای مجازی انجام داده‌اند و ما هم می‌توانیم مانند چین و هند از این فضا برای اشتغالزایی استفاده کنیم.
دیدگاه های حجت‌الاسلام رئیسی پیرامون فضای مجازی

به گزارش سیتنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی طی سخنی در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما و در پاسخ به پرسش مجری برنامه درباره بعد مساله‌ساز فضای مجازی، اظهار کرد: فضای مجازی وسیله‌ای دست‌ساخته بشر است که تمام لایه‌های زندگی او را تحت تاثیر قرار داده است و باید از بسیاری از خوبی‌هایی که این فضا برای دسترسی به اطلاعات دارد استفاده کرد. من در خدمت آیت‌الله جوادی عاملی بودم و از واژه فضای مجازی استفاده کردم که ایشان به من گفت چرا می‌گویی فضای مجازی؟ این فضا تمامی‌اش حقیقت است.

وی افزود: بسیاری از کشورها اقدامات زیادی برای ایجاد اشتغال در فضای مجازی انجام داده‌اند و ما هم می‌توانیم مانند چین و هند از این فضا برای اشتغالزایی استفاده کنیم چراکه ما از جمله کشورهایی هستیم که می‌توانیم در تولید نرم‌افزار دانش‌بنیان حرف اول را بزنیم اما حتماً نباید اجازه دهیم تا عده‌ای به حریم خصوصی مردم وارد شده و آرامش روحی آنان را بر هم بزنند یا در این فضا شاهد فروش مواد مخدر باشیم. فضای مجازی می‌تواند در شفاف‌سازی هم کمک شایانی بکند و جلوی فساد را بگیرد. ما بنا داریم دولت را پشت ویترین قرار دهیم تا مردم تمام قراردادهای اقتصادی را بدانند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-27 01:00

افزودن دیدگاه جدید