کد مطلب: 

200105

راه اندازی خوشه اقتصادی در اولویت طرح جویشگر بومی

نشست پنجاه و دوم شورای راهبری جویشگر بومی با حضور اعضای این شورا در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) برگزار شد.
راه اندازی خوشه اقتصادی در اولویت طرح جویشگر بومی

به گزارش سیتنا، دکتر علیرضا یاری، مدیر طرح جویشگر بومی بابیان آنکه در سال گذشته پس از ارزیابی و بررسی پروژه‌های دریافتی در فراخوان دوم طرح جویشگر بومی، لیست کوتاهی شامل  16 پیشنهاد از میان 48 پیشنهاد حاصل شده است که به پیشنهادهای مورد تائید نامه اصلاحیه ارسال گردید و بعد از ارسال اصلاحات پیشنهادات مجدداً مورد بررسی فنی و کسب‌وکار قرار گرفته است، توضیح داد: تاکید فراخوان دوم بر اتحاد و همکاری بین بازیگران و ایجاد سکوهای خدمات بوده که متاسفانه در پیشنهادهای واصله این موضوع بسیار ضعیف بوده و نیازهای گام دوم و سوم طرح را فراهم نمی­ کند.

در ادامه بعد از بحث و بررسی در خصوص پروژه­های پیشنهادی، از میان 16 طرح پیشنهادی 6 طرح مورد پذیرش قرار گرفته و 4 طرح هم به بعد موکول شد.

در ادامه، مهندس خسرو سلجوقی، رئیس شورای راهبری طرح جویشگر بومی در خصوص اهمیت راه اندازی خوشه اقتصادی در این مقطع توضیح داد و با بیان این­که فراخوان­های بعدی طرح جویشگر در چارچوب راه اندازی خوشه جویشگر خواهد بود، گفت: پروژه های مصوب نیز با در نظر گرفتن خوشه جویشگر بومی مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

گفتنی است؛ کلیه اطلاعات مربوط به طرح جویشگر بومی در سایت اطلاع‌رسانی دیدرس به آدرس  "www.didras.ir" قابل‌ دسترسی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-26 18:16

افزودن دیدگاه جدید