کد مطلب: 

200087

آغاز پیش ثبت‌نام بیست و سومین نمایشگاه الکامپ از 10 اردیبهشت

بیست و سومین نمایشگاه الکامپ در تاریخ 30 تیر ماه تا 2 مرداد ماه توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزار خواهد شد و پیش ثبت نام الکامپ امسال نیز دهم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می شود.
آغاز پیش ثبت‌نام بیست و سومین نمایشگاه الکامپ از 10 اردیبهشت

به گزارش سیتنا، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، افزود: پس از برگزاری موفق دو دوره از نمایشگاه الکامپ، سرانجام پیگیریهای سازمان در خصوص تحقق مطالبات صنف برای برگزاری الکامپ در فصل تابستان به نتیجه رسید و امسال نمایشگاه الکامپ بیست و سوم برای نخستین بار در تاریخ برگزاری خود، 30 تیر ماه تا 2 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

سعادت روند ثبت نام را مانند روال دو سال گذشته اعلام کرد و افزود: امسال نیز پیرو تجربه موفق گذشته در ثبت‌نام و برگزاری نمایشگاه الکامپ، سه مرحله پیش ثبت‌نام، ثبت‌نام نهایی و جانمایی را خواهیم داشت.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با تاکید بر اینکه متقاضیانی که زودتر اقدام به پیش ثبت‌نام کنند در اولویت ثبت‌نام قرار خواهند گرفت، افزود: از بدنه صنف درخواست می‌شود مرحله پیش ثبت‌نام را جدی گرفته و در مهلت مقرر اقدام کنند. مرحله پیش ثبت‌نام اطلاعات کافی در خصوص میزان تقاضا و مشارکت بدنه صنف از این دوره نمایشگاه الکامپ را در اختیار سازمان  به‌عنوان برگزارکننده قرار می‌دهد و معیارها و سطح خواسته‌های شرکت‌کنندگان را برای ما روشن می‌سازد. با اتکا به این اطلاعات می‌توانیم برای برگزاری نمایشگاهی سالم، شفاف و باکیفیت برنامه‌ریزی کنیم.

متقاضیان حضور در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ از دهم اردیبهشت ماه میتوانند، از طریق وب‌سایت Iran-elecomp.com اقدام به پیش ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-25 19:22

افزودن دیدگاه جدید