کد مطلب: 

199854

با توسعه شبکه فیبرنوری، بسیاری از مراکز تلفن تجمیع می شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ششمین مجمع عمومی سالانه شرکت مدیریت املاک با اشاره به عملکرد مطلوب این شرکت، تبدیل املاک غیرمولد به مولد را از ماموریت و اولویت های اصلی این شرکت برشمرد و آن را یکی از راههای تامین منابع مالی برای شرکت مخابرات ایران دانست.
با توسعه شبکه فیبرنوری، بسیاری از مراکز تلفن تجمیع می شود

به گزارش سیتنا به نقل از سایت شرکت مخابرات ایران، دکتر رسول سرائیان گفت: شناسایی، ساماندهی و سازماندهی املاک غیر مولد مازاد در استانها و سرمایه گذاری و ایجاد ارزش افزوده می تواند یکی از روش های تامین منابع مالی مخابرات باشد و در این صورت می توانیم نسبت به توسعه برنامه های مخابرات بدون دغدغه همت گماریم.

وی با اشاره به هزینه سنگین نگهداری املاک مازاد برای مخابرات، خاطرنشان ساخت: توسعه شبکه فیبرنوری این امکان را خواهد داد تا بسیاری از مراکز تلفن در شهرهای بزرگ تجمیع و یا جمع آوری شود و در این صورت سرمایه گذاری در املاک و دارایی های شرکت یک اولویت مهم و اساسی است.

دکتر سرائیان افزود: وجود 17500 ملک، به عنوان دارایی های غیر منقول عدد بسیار قابل توجهی است که باید با سازماندهی و در اولویت قراردادن این موضوع بتوانیم از این طریق منابع قابل توجهی به دست آوریم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت تکمیل هرچه سریعتر برج TCI، از آن به عنوان نماد مخابرات یاد کرد و با بیان ضرورت هوشمند سازی این برج ها، این پروژه را بهترین محمل برای چنین موضوعی عنوان کرد و افزود: هوشمند سازی ساختمان های مخابرات به عنوان قطب IT بایستی با دیگران فرق اساسی داشته باشد و باید این مفهوم هوشمندسازی را در ساختمانهای نوساز خود به طور کامل پیاده کنیم و یک الگوی کامل و مناسبی از آن به سایر دستگاهها و سازمانها عرضه نماییم.

دکتر سرائیان همچنین با اشاره به کار بسیار سنگین و بزرگ برج های دوقلو اظهار داشت: این پروژه ارزش این را دارد که شاخص های مهم فنی و مهندسی ساختمان در آن به عنوان یک افتخار و رکورد در کشور ثبت و این موضوع می تواند نمایانگر توانمندی شرکت مدیریت املاک باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-24 09:20

افزودن دیدگاه جدید