کد مطلب: 

199555

دستگیری همسر سابق به عنوان مزاحم اینترنتی

سرپرست پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی در بوشهر که با ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت نموده بود توسط این پلیس خبر داد.‌
دستگیری همسر سابق به عنوان مزاحم اینترنتی

به گزارش سیتنا، سرگرد مهدی قاسمی، تصریح کرد: پلیس فتا استان در پی شکایت زن جوانی مبنی بر ایجاد مزاحمت برای وی در فضای مجازی توسط افراد ناشناسی بلافاصله وارد عمل شد.
 
وی افزود: در اظهارات زن جوان مشخص شد، وی مدتی است از همسر خود طلاق گرفته و در حال حاضر قصد ازدواج با فرد دیگری دارد.
 
سرگرد قاسمی ادامه داد: کارآگاهان این پلیس‌، بلافاصله تیم عملیاتی تشکیل و اقدامات خود را آغاز نمودند، با پیگیری‌ها و تحقیقات تخصصی در این راستا دو نفر متهم شناسایی شد که با هماهنگی مقام قضایی به این پلیس فراخوانده شدند.
 
این مقام انتظامی گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد یکی از متهمان همسر سابق زن جوان بوده و متهم دیگر دوست همسر سابق بوده است.

گفتنی است؛ هر دو متهم در وهله اول منکر هرگونه جرمی شدند اما همسر سابق پس از مواجهه با شواهد و مستندات گردآوری شده، لب به اعتراف گشود و عنوان داشت، به دلیل آن‌که شاکی قبلا همسر وی بوده و در حال حاضر قصد ازدواج دارد از طریق شبکه اجتماعی موبایلی متن و پیام‌هایی به منظور انتقام و برهم زدن آرامش زندگی‌اش ارسال می‌نمودم و چون فکر نمی‌کردم توسط پلیس شناسایی و دستگیر شوم از دوستم نیز خواستم برای وی ایجاد مزاحمت نماید.
 
سرپرست پلیس فتا استان بوشهر گفت: متهم دیگر نیز در اظهارات خود عنوان داشت؛ فریب دوستم را خوردم و به من اطمینان داده بود هیچ گونه رد و اثر قابل شناسایی به جای نمی‌ماند.
 
سرگرد قاسمی افزود: هر دو متهم که از کرده خود نادم و پشیمان بودند به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذیصلاح داده شدند.
 
سرپرست پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان بوشهر در پایان با یادآوری ماده‌های 16، 17و 18 قانون جرائم رایانه‌ای گفت: هر گونه مزاحمت سایبری که به قصد اذیت و آزار یا انتقام جویی و حتی تفریح باشد مجاز نیست و مرتکبین این امر در صورت داشتن شاکی در محاکم قضایی محاکمه خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-21 20:11

افزودن دیدگاه جدید