کد مطلب: 

199421
در راستای حفط امنیت مسافران، صورت می گیرد:

رصد مرسولات پستی هوایی توسط پلیس فرودگاه‌های کشور

مقرر شده است تمام مرسولات پستی که هوایی نقل و انتقال داده می شود تحت نظارت پلیس باشد و تمام موارد قانونی در آنها رعایت و توسط پلیس رصد شود، که این امر در راستای امنیت مسافران و کشور انجام خواهد شد.
رصد مرسولات پستی هوایی توسط پلیس

به گزارش سیتنا، تفاهم‌نامه همکاری های مشترک شرکت ملی پست و پلیس فرودگاه‌های کشور امضاء شد.

این مراسم با حضور مهری، معاون وزیر ارتباطات، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست و سردار مهری، رییس پلیس فرودگاه‌های کشور و جمعی از مسوولین دو سازمان در ساختمان معاونت فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک برگزار شد.

مدیرعامل شرکت پست در ابتدای مراسم از دغدغه پلیس فرودگاه‌های کشور در خصوص مرسولات هوایی و حساسیت ویژه و نظارت بر آنها و همکاری با شبکه پستی کشور قدردانی کرد.

او بر کنترل و نظارت بر مرسولات به جهت امنیت بیشتر شهروندان تاکید و اظهار کرد: خوشبختانه با کنوانسیون های تصویب شده در خصوص قوانین مرتبط با این امر، جهت ایمن سازی ارسال مرسولات و کنترل انها توسط پست تدابیر ویژه ای اندیشیده شده است.

وی گفت: امیدواریم حاکمیت شرکت ملی پست در نظارت بر این امر در سایر بخش ها نیز مثل پلیس فرودگاه نهادینه شود. مهری به وجود این بند در اساسنامه شرکت ملی پست نیز اشاره کرد.

در ادامه سردار مهری، رییس پلیس فرودگاه های کشور گفت: در راستای پیشگیری از وقوع جرایم با دستگاه‌های مختلف همکاری داریم که از جمله آنها شرکت پست به جهت حجم بالای ارسال مرسولات هوایی است.

به گفته او مقرر شده است تمام مرسولات پستی که هوایی نقل و انتقال داده می شود تحت نظارت پلیس باشد و تمام موارد قانونی در آنها رعایت و توسط پلیس رصد شود. این امر در راستای امنیت مسافران و کشور انجام خواهد شد.

سردار مهری همچنین در خصوص اجتماعی شدن امنیت مباحثی را مطرح کرد و گفت: تمام دستگاهها در این راستا باید به ما کمک کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-20 13:29

افزودن دیدگاه جدید