کد مطلب: 

199311

پای چاپگر‌های سه‌بعدی به دنیای شکلات‌سازی باز شد

یک شرکت شکلات‌سازی در بلژیک، چاپگرهای سه‌بعدی را برای چاپ محصولات جدیدش با استفاده از شکلات مایع به کار گرفت.
پای چاپگر‌های سه‌بعدی به دنیای شکلات‌سازی باز شد

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا به خبرگزاری رویترز، شرکت شکلات‌سازی میام، از سه ماه پیش آغاز به کار کرده است. این شرکت پیش از این زیر نظر آزمایشگاه آشپزی هوشمند دانشگاه لیج فعالیت می‌کرد. این آزمایشگاه درباره شیوه‌های به کارگیری تکنولوژی‌های جدید در تهیه مواد خوراکی و نوشیدنی، تحقیق و بررسی می‌کند. آزمایشگاه آشپزی هوشمند دانشگاه لیج همینک چهار چاپگر سه‌بعدی ویژه تهیه مواد خوراکی را به خدمت گرفته است.

شرکت میام که نام آن در زبان فرانسوی معنای "خوشمزه" می‌دهد، انواع مختلفی از شکلات را با استفاده از تکنولوژی چاپ سه‌بعدی تولید می‌کند. این شرکت همچنین با استفاد از همین تکنولوژی و از طریق به کارگیری شکلات مایع، لوگوهای مختلف و پیام‌های متنی متنوع را بر اساس سفارش مشتریانش چاپ می‌کند.

شکلات‌های چاپ شده توسط چاپگرهای شرکت میام، بلافاصله پس از چاپ قابل استفاده هستند و می‌توان پس از خروج از چاپگر آنها را خورد. چاپ یک شکلات سه‌بعدی معمولا بین 10 دقیقه تا 3 ساعت زمان می‌برد.

شرکت میام، سفارش‌های شرکت‌های مختلف، هتل‌ها و افراد دریافت می‌کند و قیمت محصولات این شرکت بر اساس نوع و اندازه شکلات درخواستی تعیین می‌شود. علیرغم اینکه شکلات قهوه‌ای شایع‌ترین نوع شکلات است، شرکت میام از شکلات‌های سفید و شیری نیز در محصولاتش استفاده می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-14 19:58

افزودن دیدگاه جدید