کد مطلب: 

199250

دولت جلوی قربانی کردن شبکه های اجتماعی را گرفت

رییس جمهور، گفت: در طول دولت یازدهم ، ۲۵ هزار روستا به اینترنت وصل شد و یکی از افتخارات دولت این است که مسأله اینترنت را توسعه داده و شبکه ملی اطلاعات را پیگیری می‌کند.
دولت جلوی قربانی کردن شبکه های اجتماعی را گرفت

به گزارش سیتنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در نشست خبری، اظهار کرد: دولت یازدهم طی 3 سال و نیم گذشته و به ویژه در سال 95 ، با هدایت های مقام معظم رهبری و حمایت مردم، دستاوردهای خوبی داشته و به عمده اهدافش دست یافته است.

وی ادامه داد: در طول دولت یازدهم ، ۲۵ هزار روستا به اینترنت وصل شد و یکی از افتخارات دولت این است که مسأله اینترنت را توسعه داده و شبکه ملی اطلاعات را پیگیری می‌کند. یکی از افتخارات دولت این است که با اینکه کیفیت را افزایش داده، ولی قیمت ها را بالا نبرده است و یکی از افتخارات این دولت این است که امروز فضای جامعه، خیابان‌ها، مدارس، دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها کمتر امنیتی شده است و همه تلاش دولت ایجاد  فضاهای دوستی، محبت و برادری بوده است.

روحانی تاکید کرد: از ابتدای سال به دولت گفتیم که امسال بالای 700 هزار شغل خالص داشته باشیم و البته مایلیم بیشتر از این مقدار باشد، اما ایجاد شغل پایدار کار ساده‌ای نیست و باید مردم، کارآفرینان و همه به میدان بیایند.

رییس جمهور با اشاره به آمار ارائه وام به حدود سه هزار شرکت دانش‌بنیان، گفت: این 3 هزار شرکت دانش بنیان،  نزدیک به 90 هزار اشتغال زایی و در سال گذشته، حدود 30 هزار میلیارد تومان درآمد زایی داشته اند.

روحانی تاکید کرد: این رقم خوبی است. و طبق آمار سال گذشته دکتر واعظی، 100 هزار شغل در آی‌سی‌تی به وجود آمده است که این رقم‌ها قابل ملاحظه‌ است.

رییس جمهور اظهار داشت: این حرف درست است که بیکاری بیشتر شده و اشتغال خالص نیز بسیار خوب بوده است ولی باید کار بسیار زیادی شود.

رییس جمهور درباره وضعیت شبکه های اجتماعی، گفت: در این زمینه‌ها البته تلاش بیش از حد کردیم. اگر تلاش رییس جمهور و دولت در این زمینه نبود، شما دیگر شبکه‌ای نمی‌دیدید که زنده باشد، همه را این وسط قربانی کرده بودند. امیدوارم این راه را تا نقطه‌ای که مورد رضایت مردم باشد، ادامه دهیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-10 23:29

افزودن دیدگاه جدید