کد مطلب: 

198671

پاسخ به برخی سوالات متداول در خصوص رومینگ بین الملل

در حال حاضر سرویس رومینگ 4G رایتل در 30 کشور و سرویس 3G این اپراتور در بیش از 100 کشور جهان برای مشترکان اپراتور سوم مهیا شده است؛ به عبارت دقیق تر در حال حاضر رایتل با 213 اپراتور از 137 کشور جهان رومینگ برقرار کرده است.
پاسخ به برخی سوالات متداول در خصوص رومینگ بین الملل

به گزارش سیتنا، بخش مرتبط با رومینگ بین الملل در وب سایت رایتل اطلاعات مفیدی در خصوص رومینگ بین الملل سیم کارت های دائمی، اعتباری و دیتای این اپراتور در اختیار مشترکان قرار داده است.

پاسخ به برخی سوالات متداول در خصوص رومینگ بین الملل به شرح ذیل است:

مشترکین رایتل چگونه اعتبار سیم کارت خود را افزایش دهند؟

  • مشترکین سیم ­کارت­ های اعتباری و دیتا، در صورت نیاز به افزایش اعتبار، می‌توانند به صفحه «افزایش اعتبار» وب‌سایت رایتل مراجعه و سیم ­کارت خود را شارژ نمایند. همچنین افزایش اعتبار از طریق شماره‌گیری کدهای دستوری #724*، #733*، #720*، #780*،  #797*، #789*، #770*  امکان‌پذیر است.

    مشترکین سیم­ کارت دایمی، به‌منظور جلوگیری از قطع یک­طرفه و افزایش سقف اعتبار خود، می‌توانند با ورود به «سامانه مدیریت حساب»، قسمت "مدیریت اعتبار"، سقف اعتبار خود را تا مبلغ 860 هزار تومان افزایش دهند.

در صورت حضور مشترک در هر یک از کشورهای تحت پوشش رایتل، چگونه می توان از تعرفه‌های رومینگ بین الملل مطلع شد؟

جهت اطلاع از تعرفه‌های رومینگ بین‌الملل می‌توانید از ستون سمت راست لینک (اینجا)، اپراتورهای پوشش‌دهنده کشور مقصد را انتخاب نموده و یا با شماره 00989202000000 تماس حاصل نمایید.

آیا با روشن کردن گوشی در حالت رومینگ، از اعتبار سیم‌کارت شما کسر می‌گردد؟

خیر، با روشن کردن گوشی در حالت رومینگ، چنانچه از سرویس‌های تماس، ارسال پیامک و یا اینترنت همراه استفاده نکنید، هیچ مبلغی از شما کسر نخواهد شد.

چگونه از فعال شدن ناخواسته سرویس رومینگ در مناطق مرزی جلوگیری کنیم؟

در نقاط مرزی کشور، همواره احتمال همپوشانی شبکه اپراتور داخلی با شبکه اپراتور کشور همسایه وجود دارد؛ بنابراین از تحت پوشش بودن شبکه رایتل یا سایر اپراتورهای داخلی در حالت رومینگ ملی، بر روی دستگاه مورد استفاده خود اطمینان حاصل فرمایید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-04 19:40

افزودن دیدگاه جدید