کد مطلب: 

198653

امضای تفاهمنامه همکاری میان بانک سپه و شرکت ملی پست

امضای تفاهم نامه همکاری دو جانبه بین بانک سپه و شرکت ملی پست انجام شد.
امضای تفاهمنامه همکاری میان بانک سپه و شرکت ملی پست

به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، محمدکاظم چقازردی در مراسم امضای تفاهمنامه میان این بانک با شرکت ملی پست اظهارداشت: بانکداران و فعالان حوزه پست هر دو امین مردم بوده و با همکاری متقابل قادر به ارزش آفرینی، اشتغال زایی و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه هستند.

مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته سازمان‌ها برای یکدیگر خلق ارزش کرده و به آشکار کردن ظرفیت‌های پنهان یکدیگر اقدام می کنند گفت: این ارزش آفرینی می تواند به درآمدزایی، اشتغالزایی، انتفاع سازمان‌ها و نیز ارائه خدمات بهتر و مفیدتر به مردم منجرشود.

وی با اشاره به پیشینه بانک سپه و شرکت ملی پست گفت: بانک سپه نخستین بانک ایرانی و پست نیز دارای قدمت دیرینه است و همکاری این دو سازمان با توجه به پیشینه تاریخی ارزشمندشان می تواند منشأ خدمات بسیار خیر برای جامعه باشد.

رئیس هیات مدیره بانک سپه با بیان اینکه با عنایت ویژه ای که نظام جمهوری اسلامی به این بانک داشت این بانک از تحریم خارج شد اضافه کرد: اهمیت بانک سپه به سبب انجام پروژه های ملی، نقش آفرینی مؤثر آن در حوزه اقتصادی و نیز به سبب اینکه بانک سپه بخشی از تاریخ نظام بانکی کشور محسوب می شود است.

چقازردی گفت: در دوران سخت تحریم که حدود 9 سال طول کشید، این بانک سرافرازانه و با افتخار از این آزمون خارج شد.

گشایش 5 میلیارد دلار اعتبار در مدت یکسال بعد از رفع تحریم

وی با بیان اینکه در مدت یکسال بعد از رفع تحریم بانک سپه 5 میلیارد دلار گشایش اعتبار داشته اظهارداشت: از جمله افتخارات این بانک، از سرگیری فعالیت شعب خارج از کشور خود در لندن، پاریس، فرانکفورت و تنها بانک ایرانی در رم است.

چقازردی به فعالیت‌های شرکت سرمایه گذاری امید به عنوان زیرمجموعه بانک سپه اشاره کرد و گفت: این هلدینگ بزرگ دارای پرتفوی متنوعی از فولاد، معدن، نفت، صنایع بالادستی، پایین دستی و... است که مجموع این فعالیتها، استحکام خاصی به بانک سپه بخشیده است.

مدیرعامل بانک سپه با اشاره به امضای تفاهم نامه با شرکت ملی پست گفت: توفیق تعامل ایجاد شده با پست را در آستانه نورز به فال نیک می گیریم و امید است که این تعاملات به ارائه خدمات بهتر به جامعه منجر شود.

وی یادآور شد: این همکاری‌ها می تواند به مقوله امنیت و پیشگیری از فساد کمک مؤثری نماید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-03 12:26

افزودن دیدگاه جدید