کد مطلب: 

198626

امضای 24 تفاهم نامه برای افزایش اشتغال ICT در خراسان رضوی

به همت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور دکتر واعظی و دکتر ربیعی در مشهد مقدس، 24 تفاهم نامه به منظور افزایش اشتغال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان خراسان رضوی به امضا رسید.
امضای 24 تفاهم نامه برای افزایش اشتغال ICT در خراسان رضوی

به گزارش سیتنا، جلسه فعالین اقتصادی  کشور در استان خراسان رضوی برای سرمایه گذاری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با حضور وزرای  ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعاون کار و رفاه اجتماعی وهمچنین استاندار خراسان رضوی تشکیل شد.

در این نشست، نصرالله جهانگرد معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به ایجاد اشتغال با زمینه سازی دولت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب و کار بر آسان سازی فرایندها با ایجاد پنجره واحد خدمات دولت الکترونیک تاکید کرد و افزود: صنعت ICT به عنوان پیشران توسعه کشور نسبت به سایر بخشها رشد بسیار خوبی داشته است.

 همچنین دکتر ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست تکاپو حوزه ICT استان خراسان رضوی، گفت: مهمترین سیاست گذاری، سرمایه گذاری و حمایت از رسته های اشتغالزاست که یکی از این حوزه ها ICT است که در این خصوص کارگروهی ایجاد شده و حمایتهای لازم در این زمینه مورد مطالعه است.

این مراسم با حضور وزرای ارتباطات و کار و همچنین مرتضی براری معاون امور دولت مجلس و استانهای وزارت، منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار، صدوقی، مدیر عامل همراه اول، قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و نصرالله جهانگرد، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-01 19:20

افزودن دیدگاه جدید