کد مطلب: 

198601
رئیس جمهور در افتتاح طرح های ارتباطی استان گیلان:

مردم و جوانان از این فرصت ارتباطی برای دسترسی به اطلاعات استفاده کنند

رییس جمهوری در افتتاح طرح های ارتباطی استان گیلان، گفت: این افتتاح ها به معنای آن است که قدم بسیار خوبی، در زمینه تحول ارتباطات برداشته شده که امیدوارم مردم و جوانان از این فرصت برای دسترسی به اطلاعات استفاده کنند.
مردم و جوانان از فرصت ارتباطی برای دسترسی به اطلاعات استفاده کنند

به گزارش سیتنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، پس از مراسم افتتاح همزمان طرح های عمرانی، زیربنایی، بهداشتی، درمانی، مخابراتی، بندری، صنعتی و کشاورزی که به صورت ویدئوکنفرانس در منطقه آزاد انزلی برگزار شد، با اشاره به افتتاح سایت‌های جدید اپراتورهای ارتباطی استان گیلان، تصریح کرد: در این زمینه تحول بسیار خوبی در دولت یازدهم به وجود آمده است و دسترسی مردم به نسل‌های سوم و چهارم تلفن همراه به معنای افزایش توان اطلاعاتی، اشتغال‌زایی و ارتباطات بیشتر با جهان است.

روحانی افزود: این مهم امری زیربنایی و ضروری برای توسعه کشور است که ۶۰۰ میلیارد تومان تاکنون سرمایه‌گذاری شده و  ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز  تا پایان دولت، در استان در حال انجام است و این به معنای آن است که قدم بسیار خوب در زمینه تحول ارتباطات است که امیدوارم مردم و جوانان از این فرصت برای دسترسی به اطلاعات استفاده کنند.

رییس‌ جمهور تأکید کرد: دولت یازدهم با وجود حملات فراوان این حق را برای مردم حفظ کرده و در برابر آن ایستادگی می کند.

روحانی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید از همه حقوق ملت دفاع می‌کند و مردم نیز با حضور در صحنه حامی و پشتیبان این راه هستند و ما نیز این مسیر را تا توسعه کامل کشور ادامه می دهیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-31 08:14

افزودن دیدگاه جدید