کد مطلب: 

198576

اقتصاد مقاومتی نسخه مناسبی برای اقتصاد کشور است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه مشترک شورای اداری نوشهر، چالوس و کلاردشت، گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه مناسبی برای اقتصاد کشور است.
اقتصاد مقاومتی نسخه مناسبی برای اقتصاد کشور است

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی در جلسه مشترک شورای اداری نوشهر چالوس و کلاردشت که به میزبانی نوشهر در سالن بندر این شهر برگزار شد، با اشاره به اقدامات موثر توسعه ای در این سه شهرستان، اظهار کرد: مسئولان منطقه و استان با وجود کمبودهای منابع مالی اقدامات خوبی انجام دادند که نشان دهنده تعامل و همدلی بین مسئولان استانی است.

وی با اشاره به وجود آرامش مناسب در همه نقاط استان مازندران و برنامه ریزی های شایسته در این حوزه، گفت: در حوزه فناوری حجم سرمایه گذاری قابل مقایسه با ۱۵ سال گذشته نیست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در حوزه های مختلف اعم از گاز، آب، برق، جاده و مسکن و بهداشت اقدام شده است، افزود: این موضوع نشان می دهد که در همه حوزه ها کار می شود.

واعظی با اشاره به پایبندی دولت تدبیر در راستای تحقق قول و قرارهای خود در پیش از انتخابات در جهت توسعه، تصریح کرد: این دولت بنا بر خدمت دارد و بنا نبود که فکر مردم روی مشکلات برده شود.

وی خاطر نشان کرد: این دولت با وجود محدودیت های مالی قصد دارد با حمایت بهش خصوصی کشور را توسعه دهد.

وزیر معین دولت یازدهم در استان مازندران ساماندهی روابط خارجه، روابط با کشورهای همسایه را از دستاوردهای دولت یاد کرد و گفت: ریل گذاری به سمت رونق اقتصادی به سرعت در حال طی شدن است.

واعظی با ابراز خرسندی از ورود گردشگری به  روستاهای مازندران، اظهار کرد: ایجاد صنایع دستی و کسب درآمد در چند نقطه استان برای روستاییان خبر خوبی است.

وی با اشاره به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه خوبی برای اقتصاد کشور است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-30 18:08

افزودن دیدگاه جدید