کد مطلب: 

198490

تهدید هکرها به حذف اطلاعات کاربری 600 میلیون کاربر آیفون

یک گروه از هکرهای ترک با انتشار تصاویری از یک حساب هک شده آی‌کلود، تهدید کرده‌اند در صورتی که شرکت اپل به آنها 75 هزار دلار نپردازد، اطلاعات کاربری 600 میلیون مشترک این شرکت را حذف خواهند کرد.
تهدید هکرها به حذف اطلاعات کاربری 600 میلیون کاربر آیفون

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا به نقل از پایگاه مادربورد، یک گروه هکر ترک که از آنها با نام «خانواده تبهکاران ترک» (Turkish Crime Family) یاد می‌شود، ادعا کرده‌اند به اطلاعات خصوصی بیش از 600 میلیون کاربر شرکت آیفون دست پیدا کرده‌اند و اگر اپل به آنها 75 هزار دلار نپردازد، همه اطلاعات این حساب‌ها را پاک خواهند کرد.

خانواده تبهکاران ترک، فیلمی از حساب کاربری یک پیرزن را منتشر کرده‌اند که عکس‌های خانوادگی او قابل رویت و گزینه حذف از راه‌دور حساب نیز فعال بوده است. این افراد از اپل خواسته‌اند تا حداکثر تا مبلغ 75 هزار دلار را به واحد «بیت کوین» یا «اتریوم» به حساب آنها واریز کند و یا این که معادل 100 هزار دلار گیفت کارت آیتونز را در اختیار آنها قرار دهد.

شرکت اپل هم با انتشار بیانیه‌ای ضمن رد ادعای هکرهای ترک، اعلام کرد هیچ گونه رخنه امنیتی و نفوذ در سیستم‌هایش به وجود نیامده و داده‌های کاربران در امنیت کامل نگهداری می‌شود. این کمپانی می‌گوید ظاهراً هکرهای ترک به «سرویس‌های ثالث هک شده قدیمی» دست یافته‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-27 11:55

افزودن دیدگاه جدید