کد مطلب: 

198463
بر اساس مصوبه هیات دولت و به پیشنهاد وزارت اقتصاد؛

تهاتر بدهی رایتل به سازمان تنظیم مقررات از محل صدور "اوراق تسویه خزانه"

بدهی سازمان تامین اجتماعی (شرکت رایتل) به دولت (سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) از طریق صدور "اوراق تسویه خزانه" از محل مطالبات قطعی شده سازمان تامین اجتماعی از دولت قابل تسویه است.
تهاتر بدهی رایتل به سازمان تنظیم مقررات از محل صدور "اوراق تسویه خزانه"

به گزارش خبرنگار سیتنا، بر اساس مصوبه هیات دولت و به پیشنهاد وزارت اقتصاد، بر مبنای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر، بدهی سازمان تامین اجتماعی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق صدور اوراق خزانه، تسویه خواهد شد.

این تسویه از محل مطالبات قطعی شده سازمان تامین اجتماعی از دولت (به رقم تایید شده از سوی سازمان حسابرسی) تا سال 93 صورت خواهد گرفت.

در بند "و" تبصره 5 قانون بودجه سال جاری آمده است، به دولت اجازه داده می‌شود در سال 1395 بدهی های قطعی خود به اشخاص حقیقی و حقوقی تعاونی و خصوصی را که در چهارچوب مقررات مربوط تا پایان سال 1393 ایجاد شده، با مطالبات قطعی دولت (وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی) از اشخاص مزبور تا مبلغ 12.500 میلیارد تومان به‌ صورت جمعی- خرجی تسویه کند. بدین منظور وزارت امور اقتصادی و دارایی، اسناد تعهدی خاصی را با عنوان «اوراق تسویه خزانه» صادر می‌کند و در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی خصوصی و تعاونی طلبکار و متقابلاً بدهکار قرار می‌دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-26 00:04

افزودن دیدگاه جدید