کد مطلب: 

198446

مدیریت «متدین، انقلابی و کارآمد» از نگاه مدیرعامل رایتل

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای تأکید کردند: مشکل غیرقابل‌حلی در کشور وجود ندارد و اگر مدیریت در بخش‌های مختلف «متدین، انقلابی و کارآمد» باشد، همه‌ی مشکلات حل خواهد شد.
مدیریت «متدین، انقلابی و کارآمد» از نگاه مدیرعامل رایتل

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل رایتل طی پستی در شبکه های اجتماعی نوشت:

«بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی، نجات کشور در گرو مدیریتی متدین، انقلابی و کارآمد است.

"متدین" یعنی دغدغه دین داشتن و تلاش مؤمنانه و اینکه سعی کنیم گناه نکنیم و تکلیف دینی خود را بر اساس احکام رساله عملیه و شرع مقدس انجام دهیم و در حوزه مسوولیت اداری بر خلاف مبانی شرع اقدامی صورت نگیرد. 

"انقلابی" یعنی حضور در هر عرصه ای که انقلاب نیاز دارد، سنگ تمام گذاشتن در کارها، بن بست شکنی، اعتقاد به ما می توانیم، عدم خستگی، عدم یأس و نومیدی، انگیزه قوی و با نشاط، متواضع، دشمن شناس و استکبارستیز، تقوای جمعی و سیاسی داشتن، شجاع، حساس نسبت به بیت المال و حق الناس و محور قراردادن فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی.

"کارآمد" یعنی بداند، بخواهد، بتواند و قاطعیت اجرا داشته باشد. انشاالله »

گفتنی است؛ حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در اولین روز سال نو، در اجتماع عظیم و پرشور زائران و مجاوران حرم رضوی (ع) با تجلیل از وحدت و پایبندی ملت به ارزش‌های انقلاب و دلبستگی مردم به مبانی و عرصه‌های دینی، فرمودند: مشکل غیرقابل‌حلی در کشور وجود ندارد و اگر مدیریت در بخش‌های مختلف «متدین، انقلابی و کارآمد» باشد، همه‌ مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-24 15:21

افزودن دیدگاه جدید