کد مطلب: 

198444
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

هیچ گونه اختلال ارتباطی در ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراها نداشته ایم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: با وجود اینکه قبل از آغاز سال نو، پیش ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستا شروع شده بود، تا کنون هیچ گونه قطعی و اختلال در تامین زیرساخت های ارتباطی این حوزه، در هیچ نقطه ای از کشور، نداشتیم.
هیچ گونه اختلال ارتباطی در ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراها نداشته ایم

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی در گفت و گو با سایت وزارت ارتباطات، با اشاره به تامین زیرساخت های مورد نیاز ارتباطی برای ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا، گفت: ثبت نام ها از طریق بخشداری ها، فرمانداری ها و دفاتر پیشخوان دولت در حال انجام است و تمام نیازمندی های لازم توسط همکاران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است و بخش های مختلف وزارت برای تامین این نیازمندی ها هم اکنون در سه شیفت در حال خدمات و پشتیبانی های لازم هستند.

وی افزود: ثبت نام رسمی از کاندیداها از روز 30 اسفند شروع شده و تا هفت فروردین ادامه دارد، ولی پیش ثبت نام کاندیداهای شورای شهر و روستا از چند هفته قبل از آغاز سال جدید شروع شده بود که از همان زمان زیرساخت های مورد نیاز زیربار قرار گرفتند و تا الان کل نیازمندی ها تامین شده است.

واعظی همچنین از همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت کشور در فرایند انتخابات پیش رو از چند ماه پیش خبر داد و تصریح کرد: همکاری وزارت ارتباطات و وزارت کشور چند ماهی است که از طریق کمیته فنی با حضور تمام نمایندگان اپراتورهای ارتباطی شروع شده و در حال حاضر بخشی از امکانات ارتباطی در اختیار بخش ثبت نام کاندیداهاست که این همکاری بعد اخذ رای و اعلام نتایج ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون با فراهم آوردن زیرساخت های مختلف، خدمات متنوع ارتباطی در جریان فرایند ثبت نام، تایید صلاحیت، اخذ رای و اعلام نتایج ارایه می شود و سرویس های مختلف ارتباطی در اختیار این فرایندها قرار گرفته اند.

واعظی تصریح کرد: در طی ایام نوروز با پیش بینی های انجام شده در شهر های زیارتی و پر مسافر اختلال جدی در ارتباطات وجود نداشت و مردم به راحتی توانستند تماسها و پیامک های خود را ارسال کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-24 11:11

افزودن دیدگاه جدید