کد مطلب: 

197536

برنامه ریزی برای ارتقای برند شرکت مخابرات ایران در سال 96

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اقدامات انجام شده در تقویت برند این شرکت گفت: رویکرد اصلی روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در سال آینده، توسعه برند و تبلیغات حرفه ای به همراه ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی در شرکت مخابرات ایران است.
برنامه ریزی برای ارتقای برند شرکت مخابرات ایران در سال 96

به گزارش سیتنا، مهندس بیدخام در نشستی با خبرنگاران حوزه مخابرات افزود: شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین اپراتور مخابراتی کشور و منطقه با 30 میلیون مشترک تلفن ثابت و 4/5 میلیون مشترک اینترنت پرسرعت در کنار مسئولیت های ملی و اجتماعی با بهره گیری از منابع محدود و مزیت های رقابتی، اقدامات وسیعی را انجام داده است.

وی افزود: فعالیت های مناسبی در زمینه برندینگ صورت گرفته که موجب ارتقای برند شرکت خواهد شد. این اقدامات در سال آینده نیز با قدرت و توان بیشتری ادامه خواهد داشت.

بیدخام با بیان اینکه این اقدامات با هدف جلب رضایت مشتریان و حفظ منافع ذی نفعان انجام می شود، افزود: تحقق اهداف و برنامه های راهبردی، مانند همگرایی ثابت و سیار نقطه عطفی در توسعه و بالندگی کشور خواهد گردید.

وی، همچنین با برشمردن مزیت های ارائه سرویس باندل توسط مخابرات، افزود: امسال، اولین سرویس باندل تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت در کشور توسط شرکت مخابرات ایران همزمان با جشنواره صددانه یاقوت ارائه شد که در سال جدید هم به شکلی متفاوت ارائه و اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه در سال آینده برای تبلیغات یکپارچه در سطح شرکت و کل کشور از آیتم های متفاوت و فناوری های مجازی استفاده می کنیم، افزود: در سال 1396 ره نگاشت پنج ساله شرکت مخابرات ایران ، عملا وارد حوزه اجرا و پیاده سازی شده و عملیاتی تر خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-12 16:29

افزودن دیدگاه جدید