کد مطلب: 

197521
سخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفت و گو با خبرنگار سیتنا:

مخابرات 51 درصد از سهم بازار ADSL را در اختیار دارد/ 200 هزار پورت خالی در اختیار ارائه دهندگان سرویس است/ برخی شرکت ها تمایل به حضور در مراکز فیبر ندارند

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، گفت: ما تعامل خوبی با سایر ارائه دهندگان خدمات اینترنت داریم و در حال حاضر هم حدود 200 هزار پورت خالی وجود دارد؛ به عبارتی شرکت های ارائه دهنده سرویس اینترنت از ما پورت گرفتند، ولی این پورت ها را زیر بار نبردند.
مخابرات 51 درصد از سهم بازار ADSL را در اختیار دارد/ 200 هزار پورت خالی در اختیار ارائه دهندگان سرویس است/ برخی شرکت ها تمایل به حضور در مراکز فیبر ندارند

مهندس محمد رضا بیدخام در گفت و گو با خبرنگار سیتنا پیرامون وضعیت ارائه سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) شرکت مخابرات ایران و برنامه این شرکت برای ارتقای کیفیت سرویس، اظهار داشت: در حال حاضر سهم بازار شرکت مخابرات ایران از سرویس ADSL حدود 51 درصد است و این در حالی است که سایر 11 شرکت ارائه دهنده اینترنت پرسرعت همگی 49 درصد از سهم بازار را در اختیار دارند.

وی ادامه داد: سهم بالای شرکت مخابرات ایران از بازار اینترنت پرسرعت نشان می دهد که مشترکین ما به سرویس ADSL مخابرات اعتقاد دارند؛ اگرچه برنامه های زیرساختی و نرم افزاری برای ارتقاء کیفیت سرویس در نظر داریم تا بتوانیم سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهیم. 

بیدخام تاکید کرد: برنامه های مناسبی برای ارتقاء زیرساخت های شبکه اینترنت شرکت مخابرات ایران و همچنین تامین پهنای باند مورد نیاز مشترکان در دست اقدام است که در سال 96 به بهره برداری می رسند.

وی در خصوص شکایت برخی از شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت مبنی بر عدم امکان ارائه سرویس به مشترکان در برخی مراکز مخابراتی به خبرنگار سیتنا، توضیح داد: ما تعامل خوبی با سایر ارائه دهندگان خدمات اینترنت داریم و در حال حاضر هم حدود 200 هزار پورت خالی وجود دارد؛ به عبارتی شرکت های ارائه دهنده سرویس اینترنت از ما پورت گرفتند، ولی این پورت ها را زیر بار نبردند، ولی ما باز هم آمادگی داریم هر بستر زیرساختی اعم از فیبر، شبکه و سایر موارد را طبق ضوابط سازمان تنظیم مقررات در اختیارشان قرار دهیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در خصوص ارائه سرویس اینترنت پرسرعت توسط ارائه دهندگان سرویس در مراکزی که تحت فیبرنوری است نیز خاطرنشان کرد: شرکت های ارائه دهنده سرویس در مراکزی که فیبر دارد نیز می توانند در قالب و چارچوب مشخص سازمان تنظیم مقررات وارد شوند.

وی توضیح داد: برخی شرکت ها تمایل داشتند که در این مراکز هم سرویس ارائه دهند که امکانش فراهم شد، ولی برخی شرکت ها تمایل به حضور در این مراکز ندارند، ولی ما آمادگی داریم تا زیرساخت های مورد نیاز را با توجه به رعایت قانون و مقررات را به شرکت ها ارائه دهیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-12 14:14

افزودن دیدگاه جدید