کد مطلب: 

197460

واکنش کاربران به خبر فوت میزوگی کارتون فوتبالیست ها

خبر طنز فوت و تکذیب مرگ میزوگی که شخصیتی کارتونی است با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی همراه بود؛ این در حالی است که به نظر می رسد استفاده مفید از شبکه های اجتماعی در کشور ما همچنان کمتر مورد توجه است و بسیار عجیب است که مواردی اینچنینی همچنان مورد توجه برخی کاربران ایرانی قرار می گیرد!
واکنش کاربران به خبر فوت میزوگی کارتون فوتبالیست ها

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، مدتی است که در شبکه های اجتماعی اخباری درباره فوت شخصیت کارتونی میزوگی از کارتون فوتبالیست ها به اشتراک گذاشته می شود.

در کارتون فوتبالیست ها که یکی از محبوب ترین کارتون های دهه 60 است، شخصیتی به نام میزوگی وجود داشت که از بیماری قلبی رنج می برد.

چندی پیش با انتشار خبری طنز آمیز مبنی بر این که گویی او بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان هیروشمیا بستری شده و جان خود را از دست داده است، به شدت مورد توجه کاربرانی که با این کارتون خاطره های شیرینی دارند قرار گرفت.

کاربران بسیاری می نویسند که انقدی که آنها در کودکی واسه شفای قلب میزوگی تو فوتبالیست ها دعا کردند واسه خودشون و خانواده‌ هاشون دعا نکردند.

کاربران بسیاری با نگاه طنز آمیز نوشته اند: "میزوگی رو یادتونه؟ رقیب سر سخت سوباسا! ‏میزوگی بازیکن تیم m.c.f.c پس از سالها تحمل درد و بیماری به علت مشکل قلبی دار فانی را وداع گفت. ️تسلیت به همه فوتبال دوستان"

بر اساس آنچه که در فضای مجازی منتشر می شود، سرانجام خواهر میزوگی با ابراز تشکر از ایرانیان برای همدردی اعلام کرد که خبر فوت برادرش تکذیب می شود.

با نگاهی به تصاویری که کاربران در اینترنت به اشتراک می گذارند می توان مشاهده کرد که واکنش و استقبال کاربران شبکه های اجتماعی به این خبر همچنان ادامه دارد!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.7 (134 رای)
سیتنا 5
2017-03-11 17:48

افزودن دیدگاه جدید