کد مطلب: 

197442

افزایش دو برابری شبکه انتقال و سه برابری پهنای باند در دولت یازدهم

محمود واعظی گفت: نسبت به ابتدای شروع به کار دولت شبکه انتقال دو برابر و پهنای باند سه برابر شده است و به سرعت به دنبال آن هستیم که به روستاهای بالای ٢٠ خانوار تلفن واگذار شود تا بتوانیم اواسط سال آینده به روستاهای بالای ٢٠ خانوار اینترنت پرسرعت بدهیم و ٣۵ میلیارد ریال دیگر سرمایه گذاری صورت گیرد.
افزایش دو برابری شبکه انتقال و سه برابری پهنای باند در دولت یازدهم

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی در شورای اداری شهرستان رشتخوار با بیان اینکه بنده مدتی مهمان مردم هستم و بعد از مدتی مسوولیت و عهدی که با مردم، نظام و دولت بسته ام، تمام می شود، گفت: اگر مردم نباشد دولت و وزیر معنایی ندارد و رییس جمهوری تا جایی می تواند افتخار کند که برای مردم کار کند و این دولت از ابتدای شروع به کارش تلاش داشت تا فضای همدلی و همکاری بین بخش های اجرایی بوجود آید.

وی افزود: البته با حضور رهبری فرزانه و دانا و پدری برای همه مسوولان کشور از این بابت مشکلی نداریم اما مسایل سیاسی در آستانه انتخابات پیش می آید که برخی انتقاد را با تخریب یکی می کنند درحالیکه از ابتدای انقلاب همه دولت ها از انتقاد دلسوزانه استقبال می کنند و اگر انتقاد نباشد مسوولان راه خود را گم می کنند و حتما باید انتقاد دلسوزانه باشد و مردم، دانشگاهیان، جناح ها و دسته های سیاسی باید نظر دهند اما انتقاد را با تخریب نباید یکی انگاریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه کسانی که تخریب می کنند فکر می کنند خدمت را تخریب کرده اند در حالیکه پایه های نظام را سست می کنند و مردم را ناامید و مایوس می کنند.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که با هدف سیاسی و جناحی دست آوردهای دولت را تخریب می کنند حسن نیت ندارند و افراد و گروهها به جای تخریب دولت ، برنامه های خود را ارائه کنند تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره خواسته که به مردم امید دهیم و هرموقع خدمت ایشان می رسیم می فرمایند که به مردم خدمت به آنها را بگویید که چقدر برای آنها کار می کنید چراکه مردم خوشحال می شوند.

عضو دولت تدبیر و امید با بیان اینکه یکی از بندهای اقتصاد مقاومتی کاهش تصدیگری دولت و چابک سازی آن است، خاطرنشان کرد: دولت باید هدایت، سیاستگذاری، حمایت و نظارت را انجام دهد که اگر اینطور شود کشور ساخته می شود.

وی با اشاره به اینکه علایم اقتصاد در سال جاری نشان می دهد که آینده روشنی را در کشور داشته باشد، اظهار کرد: برای نخستین بار تراز صادرات غیر نفتی نسبت به واردات مثبت بوده است که همواره این از آرزوی ایرانیان و یکی از خواسته های امام راحل و مقام معظم رهبری بود که به آن رسیدیم.

دکتر واعظی با بیان اینکه سعی کردیم زیرساخت های شهرستان رشتخوار از نظر شبکه انتقال و پهنای باند را تامین کنیم، گفت: نسبت به ابتدای شروع به کار دولت شبکه انتقال دو برابر و پهنای باند سه برابر شده است و به سرعت به دنبال آن هستیم که به روستاهای بالای ٢٠ خانوار تلفن واگذار شود تا بتوانیم اواسط سال آینده به روستاهای بالای ٢٠ خانوار اینترنت پرسرعت بدهیم و ٣۵ میلیارد ریال دیگر سرمایه گذاری صورت گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-10 20:41

افزودن دیدگاه جدید