کد مطلب: 

196909
واعظی در جلسه هماهنگی فاز سوم شبکه ملی اطلاعات:

اپراتورهای تلفن همراه فضای سالم رقابتی برای تولیدکنندگان محتوا ایجاد کنند/ رفتار اپراتورهای تلفن همراه با مردم کاملا شفاف و صادقانه باشد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه هماهنگی فاز سوم شبکه ملی اطلاعات، از اپراتورهای تلفن همراه خواست در ارایه سرویس به تولیدکنندگان محتوا به دنبال ایجاد انحصار نباشند و با مردم رفتار صادقانه ای داشته باشند.
اپراتورهای تلفن همراه فضای سالم رقابتی برای تولیدکنندگان محتوا ایجاد کنند/ رفتار اپراتورهای تلفن همراه با مردم کاملا شفاف و صادقانه باشد

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی، با اعلام رونمایی فاز سوم شبکه ملی اطلاعات در نیمه نخست سال آینده، گفت: فاز سوم با رویکرد رونق کسب و کارهای الکترونیکی اجرایی می شود که امید می رود در نیمه نخست سال 96 رونمایی می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر حفظ فضای رقابتی از سوی اپراتورهای تلفن همراه، اظهار کرد: اپراتورها فضای رقابتی سالمی برای تولیدکنندگان محتوا ایجاد کنند و به دنبال ایجاد انحصار در ارایه سرویس به تولیدکنندگان محتوا نباشند.
 
وی با اشاره به ضرورت برخورد شفاف اپراتورهای تلفن همراه افزود: رفتار اپراتورهای تلفن همراه با مردم باید کاملا شفاف و صادقانه باشد و آنچه که در تبلیغات خود اعلام می کنند، دقیقا همان را به مردم ارایه و محاسبه کنند.
 
دکتر واعظی با اظهار رضایت از بهره برداری از فاز نخست و دوم شبکه ملی اطلاعات، تصریح کرد: خوشبختانه شبکه ملی اطلاعات روی ریل افتاده است و به درستی درحال ارایه خدمات است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-02-20 14:31

افزودن دیدگاه جدید