کد مطلب: 

196858

تولید "آیفون ‌۸" شرکت آمریکایی اپل در هند

بر خلاف آنچه که دونالد ترامپ انتظار دارد، قرار است اپل تازه‌ترین تلفن‌های موبایل خود را در هند تولید کند. به گفته یک مقام رسمی ایالت کارناتاکا هند، تولید این تلفن همراه از آوریل سال جاری آغاز می‌شود.
تولید "آیفون ‌۸" شرکت آمریکایی اپل در هند

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، رئیس جمهور جدید آمریکا پیش از ادای سوگند در روز ۲۰ ژانویه از تیم کوک، مدیر عامل اجرایی و عضو هیئت مدیره شرکت اپل خواسته بود، آیفون‌های خود را در آمریکا تولید کند. او که پیوسته تکرار می‌کند «آمریکایی جنس آمریکایی بخر» در یک مصاحبه ابراز اطمینان کرده بود که کوک "کشور خود را دوست دارد" و حتما به حرف او گوش خواهد داد.

همان زمان اخبار غیررسمی درباره تولید "آیفون ۸" در هند منتشر شد. اکنون وزیر فناوری اطلاعات دولت ایالتی کارناتاکا هند در گفت‌وگو با خبرگزاری بلومبرگ صحت این خبر را تایید کرده است.

به گفته او، دولت هند در این زمینه با شرکت اپل در ماه ژانویه به توافق رسیده و تولید تلفن‌های هوشمند در بنگلور، مرکز ایالت کارناتاکا از ماه آوریل آغاز خواهد شد. بنگلور "سیلیکون ولیِ" هند به‌شمار می‌رود. سیلیکون ولی قطب فناوری‌های اینترنتی و دیجیتال آمریکا به شمار می‌رود که مقر شرکت‌هایی مانند آیفون، گوگل و فیسبوک در آن قرار دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-02-17 00:21

افزودن دیدگاه جدید