کد مطلب: 

196822

نگرش شرکت مخابرات ایجاد شبکه بزرگ مشترکین برای انواع کسب و کارهاست

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه نگرش شرکت مخابرات ایران ایجاد شبکه بزرگ مشترکین برای انواع کسب و کار است، گفت: اتصال شبکه مشترکان مخابرات به تولید کنندگان محتوا عرصه جدیدی در اکوسیستم راهوری ارتباطات کشور ایجاد می‌کند.
نگرش شرکت مخابرات ایجاد شبکه بزرگ مشترکین برای انواع کسب و کارهاست

به گزارش سیتنا، مهندس بابک تراکمه در مراسم تودیع و تکریم مدیر مخابرات منطقه اصفهان با بیان اینکه جایگاه اصفهان در کشور خاص است، اظهار کرد: استان اصفهان در سپهر ارتباطات کشور جایگاه خاصی دارد، به طوری که در بسیاری از پروژه‌های موفق شرکت مخابرات ایران، منطقه اصفهان نقش بارزی ایفا می کند.

وی با بیان اینکه جایگاه ارتباطات در کشور و اصفهان برند و جایگاه خاص خود را دارد، افزود: 8 درصد تلفن ثابت، 15 درصد مشترکین باند پهن و 8 درصد مشترکین تلفن همراه کشور متعلق به استان اصفهان است.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه عرصه تلکام کشور به یک عرصه رقابتی تبدیل شده است، ادامه داد: روند مدیریتی شرکتی با ابعاد مخابرات ایران به لحاظ هزینه‌های جاری، ابعاد نیروی انسانی و بعد جغرافیایی بدون داشتن یک برنامه جامع قابل انجام نیست.

مهندس تراکمه با اشاره به اینکه مخابرات ایران یک برنامه پنج ساله ترسیم کرده است که در سراسر کشور این طرح و برنامه جنبه عملیاتی می‌یابد، افزود: یکپارچه سازی شرکت مخابرات ایران، بستر سازی اقدامات اولیه برای ایجاد یک شبکه IT و IP کشوری، تربیت 110مدیر شایسته برای نسل آینده، بودجه ریزی عملیاتی برای نخستین بار در شرکت مخابرات ایران (آغاز این عمل از ابتدای سال آینده) و بیمه کارکنان از اقدامات شاخص شرکت مخابرات ایران است.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ادامه داد: امروزه دیگر ارتباطات تنها صحنه برقراری یک اتصال نیست، بلکه اقتصاد و توسعه را در جوامع مختلف شکل می‌دهد. این امر در مخابرات استان اصفهان به خوبی و درستی درک و ایجاد شده است.

تراکمه با بیان اینکه این بستر سازی نوید این را می دهد که از این اتفاقات خوب استفاده کنیم، گفت: باید آینده را به نام کسب و کار دیجیتال گره بزنیم.

وی با بیان اینکه نگاه مخابرات ایران مدل امدادی است و مدیران اعضای یک تیم واحد هستند، خاطر نشان کرد: مدیران بعدی که جایگاه قبلی مدیران را کسب می‌کنند باید در عرصه مسئولیت‌هایی که به آنها واگذار می‌شود به خوبی بدرخشند.

گفتنی است؛ با صدور حکمی از سوی دکتر سرائیان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، مهندس حیدری زاده به عنوان مدیر جدید مخابرات منطقه اصفهان منصوب و از تلاش‌های مهندس کشایی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-02-14 18:07

افزودن دیدگاه جدید