کد مطلب: 

196746

برگزاری دوره طراحی و بهینه سازی دسترسی رادیویی با همکاری اریکسون

رئیس دانشکده پست و مخابرات، از رویکرد جدید این دانشکده در برگزاری دوره های آموزشی با کمک بخش خصوصی خبر داد و گفت: تا کنون برگزاری دو دوره با همکاری بخش خصوصی محقق شده است.
برگزاری دوره طراحی و بهینه سازی دسترسی رادیویی با همکاری اریکسون

به گزارش سیتنا، دکتر یزدانیان با بیان این که در حال حاضر، دوره طراحی و بهینه سازی دسترسی رادیویی (RADIO ACCESS NETWORK) با همکاری شرکت اریکسون در حال برگزاری است، خاطر نشان کرد: این دوره به مدت 83 ساعت و در سه مرحله در محل دانشکده برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله نخست این دوره به مدت 30 ساعت در ماه جاری، گفت: در حال حاضر، برگزاری این مرحله که به مدت پنج روز خواهد بود، شروع شده است.

یزدانیان از برگزاری مراحل دوم و سوم این دوره پس از برگزاری مرحله نخست خبر داد و گفت: با توجه به استقبال خوب صورت گرفته از این دوره امکان برگزاری مجدد مرحله نخست آن نیز وجود دارد.

به گفته وی، پیش از این دوره فوق، دوره مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) با هدف آشنایی مدیران و کارشناسان با مفاهیم امنیت اطلاعات و مدیریت آن در سازمان ها با همکاری سندیکای افتا توسط دانشکده پست و مخابرات برگزار شد که در آن 35 نفر از مدیران و کارشناسان ICT مجموعه وزارت ارتباطات و شرکت های وابسته ثبت‌نام و شرکت کردند.

یزدانیان مدت این دوره را نیز 8 ساعت عنوان کرد و افزود: این دوره نیز با توجه به استقبال صورت گرفته مجدد برگزار و به شرکت کنندگان از سوی دانشکده گواهینامه معتبر ارایه می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-02-13 13:36

افزودن دیدگاه جدید