کد مطلب: 

196736

تخفیف های ویژه رایتل در نمایشگاه صندوق‌های بازنشستگی پیشران توسعه ملی

نمایشگاه صندوق‌های بازنشستگی پیشران توسعه ملی در بازه زمانی 24 الی 26 بهمن ماه برای اولین بار در محل مصلی تهران برگزار می‌شود.
تخفیف های ویژه رایتل در نمایشگاه صندوق‌های بازنشستگی پیشران توسعه ملی

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، نمایشگاه صندوق‌های بازنشستگی پیشران توسعه ملی در بازه زمانی 24 الی 26 بهمن ماه در محل مصلی تهران با حضور رایتل در شبستان این مجموعه برگزار می‌شود.

بر اساس این خبر، در مدت زمان برگزاری نمایشگاه، رایتل به بازدیدکنندگان نمایشگاه محصولات خود را با تخفیف استثنایی ارایه می‌دهد.

گفتنی است در زمان برگزاری نمایشگاه سیم‌کارت اعتباری به همراه بسته آغازین با 75 درصد تخفیف ارایه خواهد شد. سیم‌کارت‌های دیتای رایتل در نمایشگاه، به همراه بسته‌های آغازین بلند مدت بدون مودم به همراه اینترنت حرفه‌ای 180 و 365 روزه تا  50 درصد تخفیف و همچنین بسته آغازین سیم‌کارت دیتا با مودم رای­فای  4Gبا بیش از 20 درصد تخفیف ارایه خواهد شد.

لازم به ذکر است مراجعین در این نمایشگاه می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی، تبلت یا گوشی هوشمند خود سیم‌کارت دیتای هدیه دریافت کنند.

در این نمایشگاه تمامی مشترکین رایتل می‌توانند بسته‌های مصرفی اینترنتی بلند مدت 180 تا 365 روزه منتخب را با حداکثر 40 درصد تخفیف خریداری کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-02-12 17:37

افزودن دیدگاه جدید