کد مطلب: 

196718

ایده های نو و خلاق به اشتراک گذاشته می شوند

فراخوان ثبت نام رویداد «تکانه» که با حضور ٩٠ چهره برجسته در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سلامت و کارآفرینی در اسفندماه سال جاری در تالار فردوسی دانشگاه تهران برگزار می شود، منتشر شد.
ایده های نو و خلاق به اشتراک گذاشته می شوند

به گزارش سیتنا به نقل از ستاد خبری رویداد «تکانه»، این رویداد که با هدف انتقال و توسعه کاربردی ایده های نو و خلاقانه، اسفندماه سال جاری در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می شود، از تمامی دانشجویان و افراد علاقه مند به شرکت در این مجموعه همایش های موضوعی دعوت به حضور می کند.

رویداد «تکانه» متشکل از چهار بخش موضوعی «تکانه کارآفرینی و کسب و کار»، «تکانه هنر»، «تکانه پزشکی و سلامت» و «تکانه اقتصاد، توسعه و جامعه شناسی» با سخنرانی ١۵ سخنران برجسته در هر بخش و همچنین رویداد «تکانه ویژه» شامل سخنرانی ٣٠ فرد برجسته در موضوعات گوناگون اجتماعی، فرهنگی، علمی و ... است. بدین ترتیب هر سخنران موظف است طی یک سخنرانی جذاب ٢٠ دقیقه ای به سبک تد (ted)، ایده ها، تجربیات و دانسته های خود را به مخاطبان و دانشجویان انتقال دهد. هنرمندان، مسئولان ارشد دولتی، کارآفرینان برجسته و موفق و برخی از چهره های اجتماعی و فرهنگی و نمایندگان حوزه سلامت مهمان رویداد بزرگ تکانه به همت جمعی از نخبگان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف خواهند بود.

شرکت کنندگان در این رویداد می توانند تا ۳۰ بهمن ماه در همه بخش های این رویداد ثبت نام کرده یا به طور مجزا در تکانه های مورد نظر اعلام حضور نمایند. همچنین شرکت در این رویداد برای عموم مردم از سنین، تحصیلات و گروه های مختلف آزاد است. اطلاعات تکمیلی درباره کیفیت برگزاری این رویداد بزرگ و ایرانیزه شده از طرح موفق کانادایی در سایت  www.takaane.ir   موجود است.

گفتنی است؛ تد یک مجموعه همایش جهانی است که توسط بنیاد Sapling که سازمانی غیرانتفاعی خصوصی است، با شعار «ایده‌ها ارزش گسترش دارند»، هر ساله در شهر ونکوور  در کانادا و  برخی مناطق دیگر دنیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-02-12 15:55

دیدگاه‌ها

تصویر مهدی
اگر می خواهید یک انسان به تمام معنا باشید باید به تمام ملل دنیا به دیده احترام بنگرید بر عکس دولتهای غربی؟
ارسال شده توسط مهدی در 24 بهمن 95 - 19:22

افزودن دیدگاه جدید