کد مطلب: 

196714

راه‌اندازی سامانه ارزیابی رضایتمندی مشترکان سرویس های IT توسط رگولاتوری

سامانه ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات در سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راه‌اندازی شد.
راه‌اندازی سامانه ارزیابی رضایتمندی مشترکان سرویس های IT توسط رگولاتوری

به گزارش سیتنا، حسین فلاح جوشقانی، معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از راه‌اندازی، هدف از راه‌اندازی این سامانه را نظارت مطلوب‌تر بر کیفیت سرویس‌دهی اپراتورها عنوان کرد و گفت: در این سامانه اپراتورها براساس شاخصهای کیفیت سرویس، تعرفه، سرعت، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشترک به صورت مکانیزه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی افزود: در هر دوره ارزیابی به صورت تصادفی به ۴۰۰ هزار مشترک سرویس های فناوری اطلاعات از طریق پست الکترونیکی یا پیامک کد چهار رقمی از سوی سامانه ارسال می‌شود و مشترکان این سرویسها می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس www.cra.ir، بخش خدمات الکترونیک، منوی ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات و یا آدرس الکترونیکی http://itmon.cra.ir/satisfaction و با ورود کد چهار رقمی در نظرسنجی شرکت کنند.

فلاح با اشاره به این که به طور همزمان ارزیابی اپراتورها در قالب نظرسنجی تلفنی از مشترکین نیز انجام می‌شود، تصریح کرد: نتایج ارزیابی اپراتورها پس از پایان هر دوره به صورت عمومی اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-02-11 17:08

افزودن دیدگاه جدید