کد مطلب: 

196696
دکتر واعظی در میان جمع مردم و مسوولان شهرستان خمیر:

دولت به دنبال کاهش شکاف اقتصادی و دیجیتالی در کشور است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: دولت با همه محدودیت هایی که دارد بدنبال این است که بودجه را در جایی سرمایه گذاری کند که کمتر برخوردار و محروم است و می پذیریم که آنچه دولت می خواسته برای ملت ایران و مناطق کم برخوردار انجام بدهیم به دلیل تحریم ها و فشارهای بین المللی انجام نشده است که به دنبال رفع آن است.
دولت به دنبال کاهش شکاف اقتصادی و دیجیتالی در کشور است

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی در میان جمع مردم و مسوولان شهرستان خمیر در استان هرمزگان با اظهار خوشحالی از اتحاد و همبستگی میان برادران شیعه و سنی، گفت: برادران شیعه و سنی برای اعتقادات، کشور و نظام همه دست به دست هم تلاش می کنیم.

وی با بیان اینکه این روزهای دهه فجر به طور ویژه مختص امام راحل است، افزود: امروز هرچه از عزت، اقتدار و تکریم ما داریم همه از شجاعت و کاری است که آن مرد بزرگوار برای پیروزی انقلاب انجام داد که یکی از خواسته های امام همواره حفظ انسجام و وحدت در کشور بوده و باید میان همه اقوام، ادیان و اقشار همدلی و قومیت باشد.

وی تاکید کرد: از مردم می خواهم که در راهپیمایی ٢٢ بهمن  شرکت کنند که انشاله نشان دهنده این باشد که ملت، دولت، نظام و رهبر به دنبال آبادانی و سربلندی کشور هستند.

عضو  کابینه دولت تدبیر و امید با تاکید بر اینکه این دولت به اداره کشور با رعایت  حقوق شهروندی  اظهار کرد: دولت باید تلاش کند حقوق همه ملت با هر سلیقه از هر قومی با تفکر دینی باید حفظ شود که تدوین منشور و حقوق شهروندی  و ابلاغ آن به همه دستگاه ها توسط رییس جمهوری برای حفظ حقوق توسط دولت است که همه حقوق در این منشور مشخص و شناسایی شده است.

دکتر واعظی شکاف اقتصادی و دیجیتالی ایجاد شده در بعضی از نقاط کشور را ناشی از کمبودها دانست و گفت: دولت با همه محدودیت هایی که دارد بدنبال این است که بودجه را در جایی سرمایه گذاری کند که کمتر برخوردار و محروم است و می پذیریم که آنچه دولت می خواسته برای ملت ایران و مناطق کم برخوردار انجام بدهیم به دلیل تحریم ها و فشارهای بین المللی انجام نشده است که به دنبال رفع آن است.

وی با بیان اینکه نباید مردم دغدغه مسایل جانبی را در زندگی خود داشته باشند، افزود: طرح سلامت که دولت آنرا اجرا کرد به همین منظور بود که مردم اگر بیمار شدند دغدغه تامین بودجه درمان خود را نداشته باشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه در طرح سلامت دولت اقدام به بیمه ١١ میلیون نفر از کسانی کرد که بیمه نبودند و اظهار کرد: هم اکنون هر کسی که بیمه ندارد می تواند رجوع کند که دولت برای شهرنشینان با پرداخت ٩۴ درصد و روستاییان ٩٧ درصد حق بیمه آنها را بیمه می کند.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید با اشاره به اینکه تقریبا یک سال از اجرای برجام می گذرد گفت: حالا که از تحریم ها خارج شدیم بسیار امیدواریم که بتوانیم بدهکاری که به مردم نقاط مختلف مردم داریم را زودتر ادا کنیم.

دکتر واعظی در مورد بحث ته لنجی ها که مردم بنادر کشور با آن روبرو هستند تصریح کرد: بعد از سفر به استان بوشهر در هفته گذشته با رییس جمهوری در مورد مشکلات ته لنجی صحبت کردم که ایشان نخست. دستور دادند که هیچکس حق ندارد با مردم بد رفتاری کند و دوم اینکه دستوردادند که باید مکانیزمی برای آن تنظیم کنند که فکر می کنم تا هفته دیگر نهایی شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-02-10 10:26

افزودن دیدگاه جدید