کد مطلب: 

196666
وزیر ارتباطات در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود:

تا پایان شهریور آتی پهنای باند و ظرفیت شبکه انتقال اطلاعات استان سمنان سه برابر خواهد شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اعلام اینکه تا پایان شهریور آینده پهنای باند و ظرفیت شبکه انتقال اطلاعات استان سمنان سه برابر خواهد شد، گفت: از سرمایه گذاری بخش خصوصی در دولت برای توسعه استقبال می شود که تا کنون نیز گام های مثبتی برداشته شده است و با وجود مشکلاتی که موجود است، برخی موفقیت ها را شاهد بودیم.
تا پایان شهریور آتی پهنای باند و ظرفیت شبکه انتقال اطلاعات استان سمنان سه برابر خواهد شد

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی در ادامه سفر خود به استان سمنان، در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود با بیان اینکه رونق اقتصادی بر پایه سیاست های افتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب در حال انجام است، گفت: سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در باره اقتصادی مقاومتی تزیینی و تبلیغاتی نیست و این سیاست ها نسخه حل مشکلات اقتصادی کشور است و در دولت پیگیری می شود و با تکیه و تلاش اجرای بر سیاست های اقتصاد مقاومتی، تورم در کشور تک رقمی شده و تلاش برای رونق کسب و کار در حال انجام است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه دولت به کوچک سازی خود می اندیشد تا چابک تر عمل کند، اظهار کرد: امسال 720 هزار شغل در کشور ایجاد شده درحالیکه یک میلیون و 200 هزار نفر نیروی آماده وارد بازار کار شدند و با این حال اگر تعداد شغل ها را به یک میلیون نفر در سال برسانیم، به آرامی بیکاری تجمیع شده از سال های قبل رفع می شود.

وی توجه دولت تدبیر و امید را فقط معطوف به تهران و مرکز ندانست و افزود: مطابق سیاست های دولت، باید به همه نقاط کشور به صورت عادلانه نگاه شود و دولت تلاش دارد که همه امکانات را به صورت عادلانه در همه جای کشور برساند و در این میان به مناطق محروم و دورافتاده و نقاط مرزی نیز توجه ویژه می کند.

وی، زیرساخت های استان سمنان را در این حوزه بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: در دولت تدبیر و امید ظرفیت شبکه انتقال استان سمنان چهار برابر شده، مشترکان اینترنت استان پنج و نیم برابر و ظرفیت انتقال شهرستان شاهرود هم چهار برابر شده است و باید اذعان کرد که این استان بعد از تهران رتبه دوم را در این بخش به خوداختصاص داده است.
 
وی با اشاره به اینکه در شهرستان شاهرود 108 روستا به اینترنت پرسرعت متصل هستند، افزود: چهار شهر استان سمنان اینترنت نسل سوم دارند و یک شهر هم به اینترنت نسل چهارم تجهیز شده است و تا پایان کار این دولت تمام شهرهای استان سمنان به نسل سه اینترنت تلفن همراه و دو شهر دیگر هم تا پایان دولت تدبیر وامید به اینترنت نسل چهار مجهز می شوند.
 
دکتر واعظی همچنین با اعلام اینکه تا پایان شهریور آینده پهنای باند و ظرفیت شبکه انتقال اطلاعات استان سمنان سه برابر خواهد شد، گفت: از سرمایه گذاری بخش خصوصی در دولت برای توسعه استقبال می شود که تا کنون نیز گام های مثبتی برداشته شده است و با وجود مشکلاتی که موجود است، برخی موفقیت ها را شاهد بودیم.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تحریم ها اجازه نمی داد از امکانات کشور برای رفاه حال مردم استفاده شود، ولی اکنون از درآمدهای نفتی برای توسعه کشور می توانیم استفاده کنیم،  برجام را محصول تدبیرهای مقام معظم رهبری، تلاش تیم مذاکره کننده و حمایت رییس جمهوری و مقاومت مردم دانست و تصریح کرد: عصبانیت های آقای ترامپ موید این مطلب است که برجام به نفع مردم ایران است و امروز با اعتراف آقای ترامپ رییس جمهوری آمریکا مبنی بر ضرر آمریکا در برجام، قدر مدیریت مقام معظم رهبری و توانمندی مذاکره کنندگان کشورمان را بیشتر می دانیم.
 
عضو دولت تدبیر و امید توفیق های به دست آمده در برجام را متعلق به نظام جمهوری اسلامی و نه جناح خاصی دانست و اظهار کرد: اگر صادرات نفت را به حساب نیاوریم، در 11ماه گذشته صادرات غیر نفتی از واردات پیشی گرفته است که این موضوع موردنظر مقام معظم رهبری بوده است.

وی با اشاره به اینکه پیش از این، کشورهای غربی ایران را بخشی از مشکلات منطقه می دانستند ولی امروز کشور ایران بخشی از راه حل مشکلات منطقه به حساب می آید، خاطر نشان کرد: اقتدار ایران و نظام در حالی در منطقه و عرصه بین الملل افزایش یافته که تفکرات داعشی و اندیشه های منحط و بحران های فراوانی در منطقه وجود دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-02-07 19:13

افزودن دیدگاه جدید